Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420813 Zo Ontzettend Moe Van Alles

• Auteur

Op dit moment zit ik op mijn werk en voel ik me zoooo ontzettend moe.
    de afgelopen weken had ik het emotioneel best zwaar. moest drie keer per week naar diverse ziekenhuizen. Ook werd ik onderzocht voor reuma.ik moet nu beginnen met clomid en moet dan bloed prikken en na twee maanden weer terug komen voor controle als ik dan nog niet zwanger ben gaan we weer verder met behandelen.

Het is gewoon zo vervelend alles komt tergelijke tijd, reuma, niet lukken om zwanger te raken, en ik wordt ook nog een behandeld voor paniek aanvallen.!!!
    Ben wel een beetje blij dat we ff niet meer zo veel naar het ziekenhuis hoeven.
    Ik ben net terug van vakantie maar geloof dat ik het wel weer kan gebruiken.

groetjes, Mariska

#3196309 Quote

Jeetje zeg, kan me wel voorstellen dat je voelt alsof alles tegelijk komt.
    Sterkte.

Groetjes Sabine

#3196315 Quote

hey meid

ik snap je volkomen!!

er is bij mij laatst pcos ontdekt! door het bloedprikken wat ik voor de gyn moest doen is er ook gebleken dat ik een trage schildklier heb en daar medicijnen voor moet slikken! Nu heb ik er ook nog een uitwendige schimmelinfectie bij! Dus we zitten een beetje in hetzelfde schuitje! En ik lig nu ziek thuis omdat ik even intens moe ben ( komt ws door de schildklier) had maandag een onzettende baaldag! maar nu gaat het al weer beter!! heel veel succes en spreken mekaar

kus kus coortje

#3196364 Quote

Hee meis…

Ik wil je even heel veel sterkte wensen….
    Zulke momenten zijn zwaar….
    Maar we moeten er doorheen komen hoor!
    Houd moed en hoop!
    Kop op!

Ik wens je alvast een hele fijne warme kerstmis!
    En super veel geluk en gezondheid voor 2007!

Liefs Linnepinnie

#3196373 Quote

beste mariska,

wat vervelend dat jij je zo rot voeld meid.
    alles komt ook altijd tegelijk lijkt wel.
    ik wens je veel sterkte,
    en hoop dat jij je snel beter voeld.

warme groet, jana

#3196384 Quote

Naar is dat he, als alles tegelijk komt… Ik heb soms ook echt het idee dat mn lichaam aan alle kanten gammel is haha. Gelukkig heb je nu even 'vrij' van het ziekenhuis, is altijd wel weer even lekker!
    Succes!

x Saartje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196418 Quote

Hoi Mariska,

Ik kan me goed voorstellen dat het je af en toe te veel wordt. Het is niet niets wat er allemaal op je af komt. Het komt ineens allemaal tegelijk bij jou.

Hou vol hé, en als je er even niet meer tegen kunt dan moet je gewoon weer even STOP roepen. Jij (en je man) zijn het allerbelangrijkste.
    Jou tijd komt ook snel.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct