Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420814 Iui Poging 4 Is Afgebroken

• Auteur

Hallo Dames,

Helaas zoals het kopje al aangeeft is iui 4 vandaag afgebroken. Mijn eitjes willen niet groeien en als ze mijn dosis verhogen ga ik het nog niet halen ( Met kerst zijn ze een week gesloten). Ik wist dat ik er rekening mee moest houden maar ik ben er toch een beetje verdrietig van en baal er echt enorm van. Je hoopt toch dat je toch nog een poging kan proberen.

Bij iui 3 hadden ze al gezegd dat mijn man' s zaad nog niet aan de gewenste 50% zit. Ik heb nu dus een gesprek aangevraagd van hoe nou verder want het voelt alsof we maar wat aanmodderen en ik wil graag duidelijkheid over hoeveel keer we nog iui gaan proberen.Op 4 januari heb ik de afspraak dus dan hoop ik meer duidelijkheid te verkrijgen.

Groetjes Sabine

#3196329 Quote

Hoi Sabine

Dat is balen zeg. Jammer dat deze poging niet verder gaat. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 2 afgebroken pogingen achter de rug, niet omdat de eitjes niet wilden groeien, maar 1 x omdat het eitje al vertrokken was en de laatste keer vorige week omdat er 16 rijpe eitjes waren en ik een overstimulatie kreeg.
    Ik wens je succes met het verwerken

Liefs

Lydia

#3196386 Quote

Hoi Lydia,

Ik heb het al een beetje verwerkt. Het is gewoon zo en ik kan er niks aan veranderen.
    Nu maar vol goede moed 2007 in.

Dank je voor je berichtje.

Liefs Sabine

#3196389 Quote

Hoi Sabine,

Wat vervelend dat het afgebroken werd. Maar misschien is het inderdaad beter om wat anders te proberen als het elke keer met problemen gaat?
    Vol frisse moed het nieuwe jaar is, hopelijk brengt dat beter nieuws!

x Saartje

#3196399 Quote

Tjee, balen zeg….
    succes en hopelijk brengt het nieuwe jaar jullie iets heel moois

groetjes,
    mama peet

#3196416 Quote

Hoi Sabine,

Oh wat ontzettend balen zeg.
    Je had er rekening mee gehouden, maar je hoopt toch dat je lichaam voor 1 keer mee wilt werken.
    Ik kan mee heel goed voorstellen dat je op deze manier geen heil meer ziet in IUI en dat je "graag" wilt beginnen met IVF. Het is zonde om met IUI door te gaan zonder rieele (hoe schrijf je dat) kansen.
    Ik hoop voor je dat het gesprek op 4 Jan. positief verloopt en dat jullie in 2007 met IVF mogen beginnen.

Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct