Nou dit is de 2x dat ik me verhaal typ me computer deed stm net, maar goed nee ik heb nog geen medicijnen gekregen lang leven de maatschappij. Ik moets bloed laten prikken oor zowel gyn. als reumatoloog. De uitslag van de gyn. was wel al binnen en daar zag hij dat me algehele hormoon waarde te laag was (hormoon stoornis dus) en dat waarschijnlijk me schildklier ook te langzaam werkt.
Heb net het een en ander op internet gelezen wat voor klachten je krijgt bij een te langzaam werkende schildklier, en al die dingen heb ik nou juist. Ik hoop dat er iets gevonden wordt en dat ik naar al die jaren van niet serieus genomen te zijn nu eindelijk geholpen wordt. het is dus ook daar weer op wachten. Ik wou dat ik net als jou lekker thuis kon zitten en ziek zijn. helaas zit ik achter dit stomme bureau en moet ik werken omdat ik me al te vaak ziek heb gemeld dit jaar, ik werk ook maar 2 dagen dus.
Nou meisie sterkte me de rode duveltjes en verwen jezelf ff lekker, daar hebben we wel recht op. Ik heb net lekker een eijsje gegeten in mijn pauze.
groetjes, Mariska