Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420815 Ben Ongesteld Geworden

• Auteur

hey meiden

ben vandaag ongesteld geworden! had het al verwacht dus we gaan met frisse moed op naar de volgende ronde!   Ben allang blij met mijn cyclus van 32 dagen in plaats van 4 maand!!

kus kus

#3196321 Quote

jammer coortje , baal ervan zeg

had het je zo gegunt

maar ik wens je in ieder geval heel veel succes met de volgende ronde ennn een heel goed en vruchtbaar 2007 dat moet zeker lukken he

veel liefs moekje

#3196322 Quote

jeetje dat is zeker balen,
    maar we gaan op voor de volgende poging. Ik las net je reactie
    op mijn vermoeidheid. Ook bij mij zagen ze gister dat mijn schildklier trager werkt.
    Kan dat di extreme vermoeidheid veroorzaken. Ik werk namelijk maar 16 uur maar mijn man en ik zitter er over an te denken of ik nite maar 1 dag moet gaan werken. Omdat ik zo weinig energie nog heb. Ik zit nog te wachten op mijn nod dag weet niet wanneer die komt het is net een dief in de nacht. Het ontneemt je plotselling van je vruchtbaarheid. Maar daarna mag ik beginnen met Clomid en hoop ik dat alles weer een beetje geregeld wordt. kus kus en ik denk aan je.

sterkte, Mariska

#3196323 Quote

heey ja ik ben daar erg extreem moe van! toen ze het bij mij ontdekte moest ik gelijk afspraak maken bij de ha en heb ik gelijk medicijnen gekregen! Ik moest van de week weer bloedprikken en dan kijken of ik de goede hoeveelheid medicijnen heb! Heb jij geen medicijnen gekregen dan?

kus kus

#3196330 Quote

Nou dit is de 2x dat ik me verhaal typ me computer deed stm net, maar goed nee ik heb nog geen medicijnen gekregen lang leven de maatschappij. Ik moets bloed laten prikken oor zowel gyn. als reumatoloog. De uitslag van de gyn. was wel al binnen en daar zag hij dat me algehele hormoon waarde te laag was (hormoon stoornis dus) en dat waarschijnlijk me schildklier ook te langzaam werkt.

Heb net het een en ander op internet gelezen wat voor klachten je krijgt bij een te langzaam werkende schildklier, en al die dingen heb ik nou juist. Ik hoop dat er iets gevonden wordt en dat ik naar al die jaren van niet serieus genomen te zijn nu eindelijk geholpen wordt. het is dus ook daar weer op wachten. Ik wou dat ik net als jou lekker thuis kon zitten en ziek zijn. helaas zit ik achter dit stomme bureau en moet ik werken omdat ik me al te vaak ziek heb gemeld dit jaar, ik werk ook maar 2 dagen dus.

Nou meisie sterkte me de rode duveltjes en verwen jezelf ff lekker, daar hebben we wel recht op. Ik heb net lekker een eijsje gegeten in mijn pauze.

groetjes, Mariska

#3196333 Quote

hoi coortje,

jammer zeg… elke keer dat je ongesteld wordt is gewoon effe een flinke tegenvaller…

nou, op naar de volgende ronde!
    veel succes.

groetjes,
    mama peet

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196336 Quote

heey

ja ik heb dus net de ha gebeld voor de uitslag van mijn bloed en de hoeveelheid medicijnen moet omhoog! slikte nu elke dag 1 tablet nu moet ik elke dag 2 tabbletten slikken en dan over 3 weken weer bloedprikken! Heb ook gevraagd of ik doorgestuurd moet worden naar de internist maar dat is niet nodig! ze willen het eerst zo proberen! Ik heb ook een aantal symptonen maar lang niet allemaal! Ik heb bv duf slaperig, koud! maar ik heb geen opstipatie, depressie enz! Maar moe dus wel! Nou ik hoop dat je de andere uitslag ook snel hebt! kus kus

#3196341 Quote

Hoi ben ik ff weer je kan wel merken dat ik ECHT geen zin heb in mijn werk.
    Anders was ik hier niet zo veel, gelukkig is het rustig. Ik heb helaas al jaren last van opstipatie ( of te wel een spastiese darm) ook gebruik ik medicijnen tegen angststoornis en komt er erfelijke depressie voort in onze familie (heb ik gelukkig niet) Extreme vermoeitheid en pijnlijke gewrichten en pezen hebben me zo ver gekregen dat ik dus niet goed kan functioneeren. Ik ben pas 23 dus voel me al erg gehandicapt. Al van af jongs af aan heb ik veel dingen. Allergie chronische bronchites. Dus soms ben ik het ziekenhuis leven zo ZAT !!!

Dit formum helpt me goed om met alles  om te gaan omdat het niet zwanger worden bij mij helaas niet het enigste lichaamlijk probleem is, kan ik soms erg verdrietig zijn. Zeker zoals vele hier merken je vaak niet/nauwelijks begrip krijgt voor je situatie. De opmerking die ik ook vaak hoor is acht je bent nog jong je hebt nog alle tijd……
    STOM dus want ze vergeten dat je een lichaamelijke stoornis heb en je dus niet normaal zwanger kan raken. Maar goed we blijven positief en lachen er soms maar om hoe dom zommige mensen kunnen zijn   ???
    Ik hoop dat je een beetje beter voelt nu dat de dag al weer aan het om gaan is je hebt me ten minsten door mijn werk dag heen gesleept met je mailtjes.
    Ik mag om 17.00 van kantoor weg en dan ga mijn man en ik lekker winkelen bij Ikea en kijken voor leuke spulletjes voor ons nieuw huis en evt babay kamer who knows ????

groetjes, Mariska

#3196344 Quote

Wat ontzettend jammer, veel sterkte voor de volgende ronde. Een voordeel: je kunt wel lekker een wijntje drinken met de feestdagen (of niet) x shiva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct