Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420816 Begin Ivf Gepland Eerste Week Januari

• Auteur

He die meiden,

Ben gister ongsteld geworden en heb vandaag gebeld met ziekenhuis. OMdat ik het tussengesprek al gehad had is het meer een formaliteit. 2 januari krijg ik nog mijn prikinstruktie en eind van die week, gezien mijn cyclus, kan ik beginnen met spuiten!! Eindelijk!!! Heb direct mijn vader gebeld en die was ook blij voor mij.

Vandaag zijn ook de hechtingen eruit gehaald. Mooie wondje en die kunnen nu gaan helen.

Wilde dit even kwijt.

liefs roelien

#3196327 Quote

Hoi Roeltje

Goed om te horen dat alles goed met je gaat en dat de hechtingen eruit zijn gehaald. Ook fijn voor je dat je 2 januari verder kan.

LIefs

Lydia

#3196335 Quote

Hee dat is snel zeg!!!! Lekker hoor dat je meteen verder kunt! Is die snelle operatie niet voor niks geweest!!!
    x ing

#3196355 Quote

Wat fijn dat je zo snel verder kan met alles!
    Gefeliciteerd met dit heuglijke feit….wel raar om je mee te feliciteren zoiets…
    Maar het is goed nieuws!

Hopelijk ben je snel zwanger!

Succes!

Liefs Linnepinnie

#3196423 Quote

Wat snel joh, hardstikke goed.
    Nu heb je de operatie niet voor niets zo snel gehad, gelukkig maar.

Een heleboel meiden hebben de punctie in Jan, dus we kunnen elkaar goed steunen.

Kruimel

#3196426 Quote

Veel succes met je eerste en hopelijk meteen laatste IVF-poging!

Liefs, Ibbeltje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196430 Quote

Hai Roeltje,

Dat is snel gegaan zeg en wat een geluk dat je ook al zo snel kunt beginnen met IVF. Heb je verder nog last van de operatie?

Ook ik zal in januari mijn eerste IVF poging hebben. Ben vandaag begonnen aan de Decapaptyl (overgangshormoon) en 27 december zal onze eerst start echo zijn.

Heel spannend allemaal!

Heel veel succes en houd me op de hoogte!

Liefs Indy

#3196450 Quote

Hee Roeltje, wat een goed nieuws zeg.
    Wat gaat dat dan toch nog snel he!!!!! Januari start, dat is nu zo hoor.
    Eerst lekker genieten van de kerst en oud en nieuw en dan…………..de start van een nieuw vruchtbaar jaar!!!!!!!! Verder geen last meer van de operatie?
    Wij starten in januari eerst met de pil en februari zal het denk ik bij ons op de planning staan!!!!! Succes!!!!!!!!!!! xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct