Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420817 Even Voorstellen

• Auteur

hallo. Ik lees al weer bijna een jaar actief mee op dit forum en dacht laat ik mij nu toch maar eens aanmelden.

Ik ben grote wens, en ben 2.5 jaar getrouwd en woon in Limburg. Sinds oktober 2005 ben ik met de pil gestopt. 3 maanden later en al een hoop testen ertegen aan gegooid, nog geen menstruatie te bekennen. Toen heb ik huisarts gebeld. Kon meteen terecht, en verwees mij meteen door naar de gyn, want ja, ik was toch met een doel gestopt met de pil. Half januari kon ik terecht bij de gyn, hier werd al snel PCO vastgesteld. Toen begon het.  Ik kreeg  provera voor de menstruatie op te wekken en mocht ik beginnen met clomid 50mg. Tussendoor 2 samenlevingstesten gehad allebei negatief. Ik heb nog eens vijandig baarmoederslijmvlies erbij. Gelukkig is bij manlief alles in orde.  

Groetjes

#3196326 Quote

Hoi grote wens

Welkom op het forum. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen

Liefs

Lydia

#3196331 Quote

Van harte welkom het is wel is waar geen leuke stap om hier te gaan schrijven maar het is voor mij een heeeeeeeeeeeeele grote steun en een uitlaap klep.

groetjes, Mariska

#3196332 Quote

welkom en heel veel sterkte!

groetjes,
    mama peet

#3196340 Quote

Hallo, ja ik hoop dat we elkaar hier kunnen steunen. Als het weer even een moeilijke tijd is. Het is elke dag moeilijk, want je wordt er bijna elke dag mee geconfronteerd. Of tabletten slikken, spuiten, echo's, bloedprikken. Wanneer ben je er in een maand niet mee bezig.
    En dan is zo'n uitlaatklep wel fijn, je praat er met lotgenoten over. Iemand die dit nooit heeft meegemaakt, heeft er weinig begrip voor. Dit heb ik ondertussen wel ervaren.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct