Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420818 Nicole1

• Auteur

Ha Nicole,

Hoe gaat het bij jou? Spannend allemaal he! Duim voor je dat het goed gaat!
    Hahaha, vond het lief te lezen dat je me miste op het forum. Geregeld lees ik nog mee en natuurlijk volg ik jou intensief!
    Maar aan de andere kant ben ik ook erg met mezelf bezig (geweest). Eerlijk gezegd ben ik een klein beetje in een gat gevallen nadat ik zwanger bleek. Van iedere dag spuiten, bolletjes gebruik  en veel spanningen was het opeens werkelijkheid.
    Tot vorige week konden wij het ook nog niet echt bevatten. Maar nu langzaam aan krijgt alles een beeld. We  hebben zelfs al een baby speciaalzaak bezocht. Erg indrukwekkend! Voorzichtig praten we over hoe we het kamertje willen en de  namen, ect.
    Ik weet natuurlijk niet of  dit anders is wanneer je "spontaan" zwanger wordt.  
    Dus met mij gaat het goed!
    Nu hoop ik dat  het bij jullie ook goed gaat  komen! En dat er over een paar maandjes ook een kleintje te horen zal zijn!

Ik duim voor jullie!

Liefs,
    Juffy (Nicole)  

#3196347 Quote

He Juffy,

Wat leuk van je te horen. Met mij gaat het tot nu toe prima. Ik heb geen bijwerkingen van die bolletjes (nog niet in iedergeval). Morgen ga ik de 2e wachtweek in.

Het is voor ons nu ook echt onwerkelijk. Aan de ene kant zijn wij heel nuchter en hebben zoiets van; we zijn al zover gekomen, als deze mislukt dan gaan we weer met goede moed verder. En aan de andere kant die grote hoop dat onze friemel fijn blijft zitten waar die zit. Maarja daar hebben wij helaas geen inspraak in.

We hebben gelukkig genoeg afleiding. Zijn nog steeds aan het schilderen. Dit weekend kunnen we onze woonkamer weer inrichten en eindelijk de kerstboom opzetten.

Vandaag mijn laatste werkdag van dit jaar gemaakt. Ik had nog zoveel verlof over en wij hebben verplicht verlof tussen kerst en oud&nieuw.

Leuk dat jullie al naar een babyzaak zijn gegaan. Hier moet je zeker van genieten. Je kunt ook op mijn weblogje kijken als je zin hebt. http://www.onzegrotewens.web-log.nl

Leuk je echt weer gesproken te hebben.

Hopelijk weer tot snel

Liefs
    Nicole

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct