Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420827 1e Iui Achter De Rug

• Auteur

Hey meiden,

zoals mijn onderwerp al zegt heb ik de eerste IUI achter de rug! Dinsdag voor de eerste keer inseminatie gehad en gelijk woensdag een tweede keer! (Waarschijnlijk om de slaagkans te vergroten zeker??) Ik heb daarvoor 5 dagen Clomid geslikt en een Pregnyl spuit gekregen!
    Normaal gezien kon ik 27 december voor een bloedtest gaan maar aangezien we lekker gaan skiën mag ik 28 december zelf een test doen! Het worden spannende tijden denk ik! In het ziekenhuis wenste iedereen me succes! Niemand heeft me gezegd dat ik misschien beter rekening kon houden met het feit dat het niet zou lukken van de eerste keer! De kans dat ik zwanger ben is toch maar heel klein of niet (15%)??
    Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Liefs Caroline

#3196385 Quote

Hoi,

Wat spannend allemaal maar apart zeg dat je de volgende dag weer moest. Ik geloof dat ik dat niet eerder hier heb gelezen.
    Ik heb zelf 2x iui met clomid gehad maar allebei helaas mislukt ( mijn man's zaad is niet zo best). Nu 1 x met hormoon injecties is ook niet gelukt.
    Het is voor een ieder verschillend maar keep the faith!

Groetjes Sabine

#3196387 Quote

Hoi Caroline,

Wat goed dat ze dat doen in jouw ziekenhuis, die 2 keer inseminatie achter elkaar. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat ze dat deden maar ik vind het echt een slim idee! En dan nu het Grote Wachten…
    Tuurlijk kan je de van de eerste IUI zwanger worden, er zijn genoeg voorbeelden op het forum ook van meiden die dat gelukt is! De kansen zijn weliswaar een stuk kleiner dan bij IVF maar aangezien je 6 pogingen vaak doet… de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Veel succes de komende weken en alvast veel plezier op wintersport.

liefs, Saartje

#3196400 Quote

heel veel succes en geniet van je wintersport!

wanneer heb jij je pregnyl gezet?

groetjes
    mama peet

#3196412 Quote

Hoi Caroline,

Spaaned zeg, je 1ste IUI. Hopelijk is dit ook je laatste.
    Je kan zeker zwanger worden van de 1ste IUI. Maar meestal krijg je toch wel te horen dat  je bij de  1ste poging niets moet verwachten.

Ik ben ook zwanger geworden van mijn 1ste IUI (met hormonen; Decapeptyl, Puregon, Pregnyl en Progestan Bolletjes). Ik heb deze hormonen gebruikt om de kansen wat de verhogen. Mijn man heeft heel erg slecht zaad, hij schommelde telkens tussen de 700.000 en 2 miljoen goede zaadjes na bewerking.
    Bij de 1ste IUI had hij een uitschieter van 3 miljoen na bewerking. En ik had 2 follikels = dubbele kansen. En ja hoor, hardstikke zwanger. Maar helaas heb ik een miskraam gekregen met 7 wkn. Daarna helaas niet meer zwanger geworden.
    Ik zit nu op de   te wachten om aan onze 1ste IVF/ICSI te beginnen.

Succes met deze 2 hele lange wachtwkn.
    Ik ga voor je .

Kruimel

#3196427 Quote

Hallo Caroline

Je kan zeker zwanger worden van de 1ste keer IUI. Ikzelf ben daar het levende bewijs van, me dochter dan natuurlijk. Ook ik kreeg de uitslag te weten toen ik op vakantie was net als jullie op wintersport. Dus heb goede hoop en geniet vooral van de vakantie want misschien gaan jullie volgend jaar wel met z'n drieën. Duim Duim….

Wel apart dat ze 2 maal geinsemineerd hebben. Ik ben ondertussen ook alweer bezig met IUI (3x mislukt) en ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar beter 2 als geen één.

Succes ….

gr angelique

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196464 Quote

Hey meiden,

bedankt voor jullie reacties! Ik begin er steeds meer in te geloven! Mede door jullie steun! Toen ik clomid aant slikken was kon ik duidelijk voelen dat mijn eitjes links flink aant groeien waren! Nu na de inseminatie heb ik nog steeds een beetje last van mijn linker eierstok en sinds vandaag doet mijn baarmoeder ook een beetje vervelend! Misschien zijn dit wel de eerste tekenen…

Liefs Caroline

#3196466 Quote

Nou Caroline daar steek ik een extra kaarsje voor aan hoor!!!!!
    xxx

#3196467 Quote

Dank je wel Deez!!!
    Jij ook veel succes he!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct