Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420829 Coortje

• Auteur

Hoi Coortje helaas heb ik nog niet de tijd gehad om de msn te bekijken.
    Hou het voorlopig maar op deze site. Als je het leuk vind kunnnen we op deze manier
    elkaar op de hoogte houden.

Vandaag weer een nutelozen dag op werk. Voel me nog steeds moe en beetje verdrietig maar dat komt ook wel weer goed. Het ging een hele tijd goed met mijn emoties maar merk dat ik de afgelopen tijd weer veel bezig ben met evt baby kamer/kleding etc etc.
    Dit komt ook omdat we over een kortje tijd gaan verhuizen en we dan een groter huis krijgen en dus ook een eigen kamer voor evt een baby.

Wou dat het al zo ver was dan wisten we of we de kamer al konden inrichten of dat we het nog even als studeer kamer konden gebruiken. Zucht hoe is het met jij ben je nog lekker thuis aan het uitzieken.

Ik moet nog steeds wachten wanneer ik ongi wordt, daarna mag ik beginnen met de clomid. Stom genoeg zit ik echt te wachten wanneer ik het weer eens wordt hoe sneller hoe beter dan kan ik die pillen gaan slikken en wie weet is de kans dan groter dat ik zwanger raak. Waar zit jij precies in de mm ?

liefs Mariska

#3196402 Quote

hey hey

Ik vind het prima om het zo voort te zetten!

Ik begin vandaag met de 2e kuur van clomid! Ik ben 31okt voor het eerst naar de gyn geweest en toen moest ik beginnen met provera 7 dagen lang 4 keer per dag slikken! toen werd ik 12 nov ongesteld en moest ik op dag 3 beginnen met clomid te slikken! Ik moest op dag 10 (21nov) van mijn cyclus terug komen om te kijken of ik een eitje had die groeide!

Toen moest ik om de paar dagen komen om te controleren! Ik ben in anderhalve week 6 keer geweest en heb ook 6 inwendige echo's gehad! Ik heb een uitstrijkje  gehad waar de uitslag goed van was ! Samenlevingstest gehad was uitslag ook positief!

'Toen moest ik 28 nov weer komen en had ik nog een ei van 33mm! Moest ik donderdag 30 nov weer komen en toen was ie weg! Hij is dus de 29e gesprongen! 5 dec moest ik laten bloed prikken ter controle of ik wel een echte eisprong had gehad!  
    Die uitslag  heb ik afgelopen dinsdag  gekregen en ik had op dag 18 van mijn cyclus een moooie eisprong gehad!

Helaas ben ik woensdag weer ongesteld geworden maar ik vond het helemaal niet zo vervelend want ik had er al rekening mee gehouden omdat we niet op de juiste dagen seks hebb  en gehad! Toen ik ( bleek dus later dat dat  me ei was) op dag 17/18 van men cyclus had ik zo'n ontzettende  pijn dat ik zowat niks meer kon! We hebben nog geprobeerd seks te hebben maar dat wilde niet en halverwege zijn we gestopt omdat het te zeer deed!    

Toen we dus bij de gyn kwamen zei ze dus dat ik toen me ei gehad had! en ik vroeg waar die pijn vandaan kwam, nou zegt ze omdat je zo'n groot ei had doet het meer zeer, ( normaal springt een ei rond de 20 mm en die van mij was groter als 33 mm).

Nu ben ik dus ongi maar niet ongi zoals ik normaal ongi ben, Ik had gisteren heel veel buikpijn ik werd om 6 uur wakker van de pijn! ( ik heb nog nooit geen buikpijn gehad van me ongi) En ik heb een veel heftigere bloeding dan normaal! moet nu heel vaak me tampon vervangen terwijl dat normaal nooit nodig was!

Ik begin dus vandaag weer met clomid op dag 3 t/m 7 en dan heb ik rond de 30ste me ei!!!!

Je zit dus lekker op je werk, ik lig heerlijk languit op bed   ( lui he)

kus kus cora

#3196403 Quote

Ach ja je hebt werk paarden en ……
    Mijn man en ik werken op het zelfde bedrij/afdeling en kamer.
    Dus we kunnen gezellig met elkaar kletsen, omdat er vandaag
    geen baas op kantoor is het mega rustig ben al zo een beetje de hele dag op het forum.
    Zo te lezen loop jij een clomid dosis voor mij en zitten we een beetje in hetzelfe programma.

tot snel.
    kus kus mariska

#3196405 Quote

das wel gezellig, dus jullie werken de hele dag samen? Wat voor werk doe je dan?? Ik werk bij de hema errug leuk werk!

Ja ik loop iets op jouw voor! Heb jij wel een regelmatige cyclus of ook niet? Ik moest me ongi opwekken met provera omdat het 4 maand duurt voordat ik uit mezelf ongi word! Ik heb namelijk pcos! Waarom zit jij in de mm? kus kus

#3196406 Quote

Nee heb geen regelmatige cyclus zit nu op dag 30 en kan verschillen langste was 64 dagen en het korste was 33 dagen erg vervelend. Ik werk bij een accoutant en belasting kantoor, daar doe ik de interne administratie en zorg ik vor de facturen naar clienten.

Ik heb vroeger ook bij de hema gewerkt op baby afdeling en de coffee shop vond erg leuk.

#3196407 Quote
    quote: Hope and Fait reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2006 15:21:55'));

Nee heb geen regelmatige cyclus zit nu op dag 30 en kan verschillen langste was 64 dagen en het korste was 33 dagen erg vervelend. Ik werk bij een accoutant en belasting kantoor, daar doe ik de interne administratie en zorg ik vor de facturen naar clienten.

Ik heb vroeger ook bij de hema gewerkt op baby afdeling en de coffee shop vond erg leuk.

Oh ja ik zit in de mm omdat we al een tijdje bezig zijn om zwanger te raken en er niets van mijn cyclus klopt. je had me temp lijst moeten zien het leken de bergen van zwitserland wel zo steile dalingen en pieken . Er is gellukig niets met mijn mans zaad aan de hand. Wel was te zien dat mijn hormoon waarde te laag was en ik waarschijnlijk een te lage werkende schildklier heb.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196408 Quote

hey hey

Ja ik werk op de lingerie en ondergoed en pyjama afdeling, Ik werk er nu al weer 4 en een half jaar!   ja ik ben in maart 06 gestopt met de pil! maar vind het   wel vreemd dat jij je ongi moet afwachten en geen provera ofzo krijgt om je ongi op te wekken!

Is wel leuk werk wat jij doet!

kus kus

#3196409 Quote

Ik moet wachten tot dat ik ongi wordt en dan pillen slikken begin met 50 mg. daarmna bloedprikken. nog en cyclus clomig gebruiken en dan naar gyn dus dan zijn we ongevver 3 maanden verder. ik ben vorig   december gestopt met de pil een jaar geleden dus.

mijn werk is best aardig het is niet dat je zecht geweldig maar het verdient wel goed.
    en het is er erg gezellig en dat maakt het dan wel weer leuk. iedereen is op dit moment een beetje aan het luieren de baas is toch weg.

Ik hoop zo dat het eindelijk raak mag zijn, soms is me verlangen zoooo groot.
    ben soms erg ongeduldig. Heb jij je in het begin ook blut gekocht aan alle zwangerschap testen en oveluatie testen ?? H

#3196410 Quote

nee valt op zich wel mee maar dat komt ook omdat me cyclus niet goed op gang kwam! Ik heb bijna niks gekocht! En ja ook ik ben bijna een jaar bezig maar dat gevoel heb ik nog niet, de tijd vliegt echt voorbij! Ik kan het ook gewoon hebben als mensen om mij heen zwanger worden vind dat echt super voor hun! Alleen ( best erg) ik gun het mijn zwager en schoonzus absoluut niet en ik hoop echt dat ik eerder zwanger ben als hun! Hun zijn in  nov getrouwd dus zullen ze nu ook wel gestopt zijn met de pil!! maar ja zoiets mag je niet hopen eigenlijk!

kus kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct