hey hey
Ik vind het prima om het zo voort te zetten!
Ik begin vandaag met de 2e kuur van clomid! Ik ben 31okt voor het eerst naar de gyn geweest en toen moest ik beginnen met provera 7 dagen lang 4 keer per dag slikken! toen werd ik 12 nov ongesteld en moest ik op dag 3 beginnen met clomid te slikken! Ik moest op dag 10 (21nov) van mijn cyclus terug komen om te kijken of ik een eitje had die groeide!
Toen moest ik om de paar dagen komen om te controleren! Ik ben in anderhalve week 6 keer geweest en heb ook 6 inwendige echo's gehad! Ik heb een uitstrijkje gehad waar de uitslag goed van was ! Samenlevingstest gehad was uitslag ook positief!
'Toen moest ik 28 nov weer komen en had ik nog een ei van 33mm! Moest ik donderdag 30 nov weer komen en toen was ie weg! Hij is dus de 29e gesprongen! 5 dec moest ik laten bloed prikken ter controle of ik wel een echte eisprong had gehad!
Die uitslag heb ik afgelopen dinsdag gekregen en ik had op dag 18 van mijn cyclus een moooie eisprong gehad!
Helaas ben ik woensdag weer ongesteld geworden maar ik vond het helemaal niet zo vervelend want ik had er al rekening mee gehouden omdat we niet op de juiste dagen seks hebb en gehad! Toen ik ( bleek dus later dat dat me ei was) op dag 17/18 van men cyclus had ik zo'n ontzettende pijn dat ik zowat niks meer kon! We hebben nog geprobeerd seks te hebben maar dat wilde niet en halverwege zijn we gestopt omdat het te zeer deed!
Toen we dus bij de gyn kwamen zei ze dus dat ik toen me ei gehad had! en ik vroeg waar die pijn vandaan kwam, nou zegt ze omdat je zo'n groot ei had doet het meer zeer, ( normaal springt een ei rond de 20 mm en die van mij was groter als 33 mm).
Nu ben ik dus ongi maar niet ongi zoals ik normaal ongi ben, Ik had gisteren heel veel buikpijn ik werd om 6 uur wakker van de pijn! ( ik heb nog nooit geen buikpijn gehad van me ongi) En ik heb een veel heftigere bloeding dan normaal! moet nu heel vaak me tampon vervangen terwijl dat normaal nooit nodig was!
Ik begin dus vandaag weer met clomid op dag 3 t/m 7 en dan heb ik rond de 30ste me ei!!!!
Je zit dus lekker op je werk, ik lig heerlijk languit op bed ( lui he)
kus kus cora