Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420830 De Wonderen Zijn De Wereld Nog Niet Uit

• Auteur

hoi meiden,
    ik wil iedereen een hart onder de riem steken bij wie het nog niet gelukt is om zwanger te worden.
    nadat ik een tijdje clomid geslikt had, en daar geen vooruitgang in zat moest ik na mijn volgende menstruatie beginnen met spuiten.
    bij de laatste controle bij de gynacoloog was ik ondertussen 2 dagen over tijd, maar volgens hem kon ik met mijn hormoon waarde niet eens uit mezelf ongesteld worden.
    laat staan zwanger zijn.
    maar niets is minder waar, ik bleek dus wel zwanger!
    vol ongeloof heb ik huilend het ziekenhuis gebeld, en ik kon meteen terecht voor een test.
    en ja het was toch echt zo.
    ik ben nu 9 weken zwanger en de eerste echo hebben we al gehad en daar zagen we een mooi hartje kloppen.
    wat ik met mijn verhaal wil zeggen is: geef de moed noooooit op, hoe zwaar het soms ook is.
    ik had de moed ook opgegeven en was klaar voor de volgende ronde, en ineens was het toch zo.
    en zo blijkt maar weer dat niet alle hormoon waarde kunnen bepalen of je zwanger word, soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit!
    iedereen veel succes en geluk.
    X marieke.

#3196413 Quote

Hieperdepiepere hoera er is er weer eentje bij !!!!
    We hoipen dat je lekker mag egnieten en dat wij ook je snel kunnen komen vergezellen. en inderdaad we geven de hoop niet op

liefs mariska

#3196414 Quote

Hoi Mieki,

Wat mooi!!!!!!! GEFELICITEERD.

Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk geldt dat op en dag ook voor ons allemaal.
    Geniet van je zwangerschap, het is je van harte gegunt. Volgend jaar heb jij een mooi gezond kindje in je armen.

Kruimel

#3196462 Quote

Wauw Mieki!! Wat ontzettend fijn voor jullie!!
    Van harte gefeliciteerd met dit heuglijke feit!!
    En super dat je dat er ook even bij komt zetten hier op het forum want daar halen wij zeker weer wat hoop vandaan!
    Nou genieten jullie er maar van!
    Heel veel geluk en gezondheid de komende maanden!!

Liefs Linnepinnie

#3196465 Quote

Zie je wel dat wondertjes bestaan!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!

#3196481 Quote

Dit is nog eens goed nieuws! Van harte en geniet ervan.

Groetjes Sabine

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct