Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420831 Het Is Nu Echt Begonnen

• Auteur

Lieve meiden,

Eindelijk is het zover! Na drie maanden Lucrin te hebben gespoten, moest ik vandaag terug naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho. Helaas waren de cystes niet verdwenen, zoals ik vurig gehoopt had. Maar goed, de eerste IVF-poging is begonnen. Ik heb meteen het recept meegekregen voor de Synarel/Gonal-F en Pregnyl, dus het feest kan beginnen. Ik moet over twee weken beginnen met de Synarel en Gonal-F. Op 5 januari krijg ik dan mijn eerste follikelmeting. De punctie is waarschijnlijk rond 12 januari. Erg spannend hoor! Voor alle andere meiden die ook in januari hun eerste poging hebben, heel veel succes. We slepen elkaar er wel doorheen.

p.s. Klopt het dat je Synarel en Gonal-F tegelijkertijd moet gebruiken? Ik vind het zo'n rare combinatie namelijk. De een onderdrukt je eigen eisprong en de andere stimuleert juist de follikelgroei. Soms snap ik er echt niets meer van!

Liefs, Ibbeltje

#3196428 Quote

He hoi,

Ten eerste bedankt voor je reactie bij mijn verhaal. Jij ook veel succes. Ik krijg 2 januari mijn hormonen en eind die week of die maandag erna moet ik starten. voor jou een spannende tijd. Enne de 12de dat komt helemaal goed, dan is mijn mannetje jarig dus is een goeie dag!!!

Succes.

x Roel

#3196429 Quote

He Ibbeltje,

Wat mooi dat je nu kunt starten met je eerste IVF.
    Dan zullen we gelijk oplopen, want ik heb 27 december mijn start echo en begin ik (als alles goed is) met het spuiten van de hormoontjes.
    Volgens mij gaan er heel veel meiden in januari met IVF beginnen. Laten we hopen dat voor ons allemaal het nieuwe jaar goed mag beginnen

Liefs indy.

Lieve meiden,

Eindelijk is het zover! Na drie maanden Lucrin te
    hebben gespoten, moest ik vandaag terug naar het ziekenhuis voor de
    uitgangsecho. Helaas waren de cystes niet verdwenen, zoals ik vurig
    gehoopt had. Maar goed, de eerste IVF-poging is begonnen. Ik heb meteen
    het recept meegekregen voor de Synarel/Gonal-F en Pregnyl, dus het
    feest kan beginnen. Ik moet over twee weken beginnen met de Synarel en
    Gonal-F. Op 5 januari krijg ik dan mijn eerste follikelmeting. De
    punctie is waarschijnlijk rond 12 januari. Erg spannend hoor! Voor alle
    andere meiden die ook in januari hun eerste poging hebben, heel veel
    succes. We slepen elkaar er wel doorheen.

p.s. Klopt het dat
    je Synarel en Gonal-F tegelijkertijd moet gebruiken? Ik vind het zo'n
    rare combinatie namelijk. De een onderdrukt je eigen eisprong en de
    andere stimuleert juist de follikelgroei. Soms snap ik er echt niets
    meer van!

Liefs, Ibbeltje

#3196436 Quote

Hoi Indy en Roeltje,

Jullie ook heel veel succes. Ik ga ook keihard voor jullie duimen. 2007 wordt vast ons jaar!
    He Indy, dat is ook toevallig dat wij gelijk oplopen. Wel handig eigenlijk, kan ik meteen aan jou denken. We houden elkaar wel op de hoogte.

Liefs, Ibbeltje

#3196445 Quote

Hoi Ibbeltje,
    Wilde je(jullie) even heeeel veel succes wensen in deze spannende tijd!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct