Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420832 Wie Na 1e Kuur Clomid Zwanger

• Auteur

Hallo meiden,

Ik ben een trotse mama van een zoon, die nu 8mnd is. We willen graag weer een 2e kindje alleen wil mijn cyclus niet opgang komen. Sinds de bevalling ben ik alleen begin december voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik ben afgelopen week naar de gyn geweest. Hij heeft lab geprikt en een inwendige echo gemaakt. Hier waren geen afwijkingen op te zien, alleen is mijn slijmvlies erg dun. Er waren ook geen eitjes aan het groeien, mijn cyclus is dus erg traag voor toen dag 10. Volgende week donderdag weer terug voor uitslag en ws dan aan de primolut voor 5dg en daarna clomid op de 3e cyclusdag t/m de 7e.
    Wie van jullie is direct na de 1e kuur zwanger geraakt? Ik ga er niet vanuit hoor (je hoopt het wel natuurlijk) Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Groetjes, M

#3196437 Quote

hoi,

Zelf ben ik 2 jaar geleden zwanger geworden m.b.v. clomid.. niet de 1e maand maar de 2e maand, ook super snel dus. In januari heb ik weer een afspraak bij de fertiliteitskliniek staan en begin ik weer met clomid.

Succes!

Groetjes F.

#3196438 Quote

ik ben ook in de tweede maand zwanger geworden van clomid.
    je kan nooit zeggen hoe lang het gaat duren, het ligt er aan hoe goed je lichaam op de clomid reageert.
    maar maak je geen zorgen, het is niet leuk als je niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden, maar op deze manier heb je een grote kans.
    veel succes.
    X

#3196440 Quote

Hoi hoi,

3 jaar geleden ben ik zwanger geraakt na mijn 3e clomid kuur. Super snel ook.
    De eerste twee keren kreeg ik 50 mg. en de derde keer 100 mg.

Nu heb ik al 8 keer clomid gebruikt en tot nog toe geen resultaat helaas.
    We zitten nu in de wachtweken (nog maar net)… dus wie weet is deze behandeling wel gelukt….

Het is idd maar net hoe je lichaam op de clomid reageert en er moet natuurlijk een klik komen tussen jouw eitje en de zaadcellen van je man/vriend.
    Onze gyn zegt de laatste maanden alles ziet er goed en netjes uit… nu nog de factor geluk even meesturen….
    nou maar hopen dat die geluksfactor bij ons allemaal snel wordt meegestuurd.

succes!
    groetjes,
    mama peet

#3196454 Quote

Hoi Mayke,

Nou ik ben in de eerste maand dat ik Clomid (wel  2×50)  gebruikte zwanger geworden.Terwijl wij nog in de onderzoeksfase zaten en alle andere testen (samenlevingstest, zaadkwaliteit van mijn man,baarmoederslijmvliesdikte negatief waren in die cyclus).Alles goed gegaan en  9 maanden na de bevalling was ik spontaan zwanger van ons tweede kindje.
    Gewoon in wondertjes blijven geloven. Heel veel succes!  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct