Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420833 Lieve Maan

• Auteur

lieve maan ,

hoe ist met je??
    je 2de maar officiele 1ste iui was niet geslaagd.
    ben je nog door gegaan met je volgende iui??
    zoja, dan zal ju nu bijna wel weer een folikel meting hebben gehad…

ik zit nu in mijn 2de wacht week.
    voel niks anders dan anders.
    geen ongesteldheidssymptomen,
    maar ook geen zwangerschap.
    ben alleen wat  grieperig, maar dat staat los van dit alles.
    wel weer spannend hoor zo'n wacht periode.
    we hadden deze iui niet meer verwacht, dus elk positief nieuws is een extra kado'tje.

laat je even weten hoe het met je gaat??
    warme groet, jana.

#3196442 Quote

Lieve Jana

Dat is een tijdje geleden.. ben even een paar daagjes weggeweest met mijn mannetje, heerlijk.
    Je vroeg of ik deze cyclus voor IUI 2 mag gaan… het antwoord is ja. Ik heb de clomid al weer achter de kiezen! En idd gister de eerste follikelmeting weer gehad. Het lijkt er alleen op dat m'n eitjes deze ronde niet zo hard groeien… de vraag is nu dus ZIJN ZE OP TIJD GROOT GENOEG? In mijn ziekenhuis doen ze nl. geen IUI's tussen kerst en oud en nieuw, wat betekent dat het eitje/de eitjes deze week groot genoeg moet(en) zijn. Het is dus even afwachten of dat nog lukt… En anders gaan we er weer voor met frisse moed in het nieuwe jaar!
    Maar jij zit in de tweede wachtweek! Spannend hoor. Hou nog even  vol, en hopelijk is het deze keer HELEMAAL RAAK! Zoals je denk ik wel verwacht: ik duim weer voor je!!
    Laat je het weten als je nieuws hebt? Wanneer is je nod?
    Liefs en knuffel, Maan

#3196518 Quote

lieve maan,

helaas……………
    mijn iui is ge-eindigd in een menstruatie.
    ik had er vanaf het begin geen goed gevoel over,
    jammer genoeg is mijn gevoel uit gekomen.
    we gaan gelijk op voor iui 3.

heb jij alweer een folikel meting gehad??
    ik hoop echt dat je deze mnd. je insiminatie krijgt.
    het zou zonde zijn als je voor niets je hormonen hebt ingenomen,
    en al je tijd en energie in het ziekenhuis hebt gestopt.
    ik hoop met je mee.

groetjes, jana.

#3196520 Quote

lieve jana

oh wat vervelend om te horen dat je toch weer ongesteld bent geworden… het blijft lastig, je hoopt natuurlijk op ander nieuws… aan de ene kant goed dat je wel meteen weer door mag gaan met de volgende kans! wat dat betreft gaat iui lekker snel…normaalgesproken.
    ik hoop ZO dat het NU dan wel raak zal zijn, en ik hoop dat je deze ronde er een beter gevoel bij hebt. houdt moed!

bij mij gaan  de iui's  dan weer niet zo snel, want dit is de 4e cyclus sinds ik met iui ben begonnen, waarvan maar 1 x geinsemineerd (tot nu toe)… da's niet zo'n mooi gemiddelde helaas.   
    maar er is een heel klein kansje dat ik vrijdag (net voor de  kerststop) toch nog iui2 krijg… morgen valt de beslissing! nu maar hopen dat het eitje voldoende gegroeid is.
    en anders vol goede moed maar verder in januari…
    ik hou je op de hoogte.
    jij mij ook he? ik hoop dat het een vruchtbaar begin van 2007 voor je zal zijn!!
    liefs, maan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct