Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420834 Nieuw Op Dit Forum

• Auteur

Hoi meiden,
    Ik wil me graag even voorstellen op dit forum, mijn naam is Judith, ben 30 jaar en wij zijn sinds april bezig voor ons 1e kindje. Op zich nog helemaal niet lang natuurlijk, maar sinds kort zijn we in de medische molen beland. Mijn man is vroeger geopereerd aan een niet ingedaalde bal, en nu blijkt de zaadkwaliteit niet goed te zijn. Begin december bij de gyn geweest, en is deze maand mijn cyclus gevolgd via echo en bloedprikken. Eind deze maand of begin januari moet ik nog heen voor een hsg. Afhankelijk van de resultaten bij mij wordt bekeken of IUI nog een optie is, of dat het IVF zal worden.
    Denk dat ik heel veel van jullie verhalen kan leren, in het begin van dit traject weet ik nog niet zo goed wat ons allemaal te wachten zal staan.
    Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn, en wens iedereen hierbij alvast een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2007 toe.
    Liefs, Judith

#3196441 Quote

Welkom op het forum!
    Ik wens jou ook heel veel succes toe met je behandeling. Hopelijk wordt 2007 jullie jaar.

Liefs, Ibbeltje

#3196444 Quote

Hoi Judith,
    Wel fijn dat je dan al zo snel terecht kon en de acties erop werden gezet.
    Wanneer krijg je uitslagen?

#3196452 Quote

Hoi Deez,
    Na de hsg moeten we weer terug komen bij de gynaecoloog om alle resultaten te bespreken en dan krijgen we ook te horen of het IUI of IVF wordt. Zal half januari ongeveer zijn denk ik. Ik ben ook heel erg blij dat de uroloog ons gelijk doorverwezen heeft naar de gyn, daar konden we al binnen 2 weken terecht en toevallig kwam ik daar precies op het juiste moment om gelijk deze maand de cyclus te volgen.
    Hebben jullie ook IUI gehad of zijn jullie bezig met IVF?

Groetjes
    Judith

#3196455 Quote

hallo judith
    welkom op dit forum
    wij zijn al 8 jaar bezig met een eerst kindje maar is tot nu toe nog niet gelukt ik
    heb al 5 keer iui gehad ik krijg in januarie nog een keer iui en anders wordt het ook ivf maar ik ben er wel kapot van hoor dat het allemaal zo lang duurt en ik heb ook al een kijkoperatie gehad maar mankeerde ook niks aan alles was goed ze hebben wel even uit voor zorg mijn eileiders door gespoten nou we horen wel weer en we hopen dat we een vruchtbare 2007 krijgen hahahaha

veel liefs annebel

#3196456 Quote

Hoi Annebel,
    Ik hoop voor je dat de laatste IUI poging in januari goed zal gaan. Het is ook niet niks om al zo lang bezig te zijn voor een kindje, kan me goed voorstellen dat je hier kapot van bent. Zal heel hard voor je duimen dat 2007 jullie jaar mag worden!
    Liefs Judith

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196458 Quote

Hoi Judith,

welkom hier.
    klets lekker van je af. We herkennen allemaal veel van alle problemen, zorgen, verdrietjes enzovoorts, dus fijn om hier je dingen neer te leggen.

succes!
    mama peet

#3196485 Quote

Hoi Judith,

Kruimel

#3196486 Quote

Hoi Judith, wij starten in januari met de pil voor IVF/ICSI.
    Bij ons gaat het op zich ook allemaal wel snel. In juli voor het eerst naar de gyn en daarna follikelmetingen gehad en sperma onderzoek/samenlevingstesten.
    HSG was niet nodig, want IUI kan niet bij ons ivm dat ze niet goed zwemmen/lui zijn. Eitjes bij mij groeien alleen goed met hormonen, want ze rijpen niet goed.
    Januari start voor ons, vind het echt superspannend. Veel meiden die starten in januari met IUI, IVF, ICSI…….
    Jullie ook veel succes en januari komt in zicht!!!!!! xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct