Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420835 Zo Ziek Zwanger Help

• Auteur

Morge damens,

Wat voel ik me de afgelopen twee dagen beroert.
    Me borsten en tepels zijn kei hart en voelen gespannen
    en vanmorgen dacht me lichaam laat ik eens flink gaan
    overgeven. Ik weet dat je niet veel meer naar je lichaam
    moet luister, zeker omdat je flink mis kan hebben maar dit
    lijkt wel erg veel erop. Zeker omdat ik echt NOOIT overgeef.

Volgens me gyn kon hij geen uisprong vinden en zag hij dat me
    hormoon waarde te laag is, en moet ik aan de clomid beginnen als
    ik ongi ben geweest. Zit nu op dag 32 en het is zoals gewoonlijk weer eens flink wachten wanneer me lichaam besluit ongi te worden. Als ik zwanger ben had me gyn dit dan niet kunnen zien.
    De laatste keer dat ik geweest was twijfelde of hij toch misschien een eisprong had gezien. En we hebben wel flink geklust op juiste tijd stip.

Ach ja zoals je leest zit ik weer flink met mezelf en lichaam in de clins. Maar ja voel me echt gewoon zwanger door de simptomen.
    Het zal wel niet zo zijn en de volgende teleurstelling staat me te wachten, ik moest dit ff schrijven, alle tips zijn welkom. Ik heb nog 1 test liggen maar weet niet of ik doe moet gebruiken aangezien ik toch niet weet wanneer ik ongi moet worden. HELP !!!!

liefs zieke Mariska.

#3196457 Quote

Hoi Mariska,

Nou, het klinkt best wel goed….
    het zijn in elk geval alles symptomen.
    Wat zou het fantastisch zijn als het zo was.
    Heeft de gyn geen bloed laten prikken om te zien of er een eisprong is geweest?
    Want dat had je misschien nu wel al duidelijkheid kunnen geven.

Op je vraag of de gyn had moeten zien dat er iets was….
    3 jaar geleden mocht ik op 30 april testen. Ik heb toen gewacht tot 2 mei en had een negatieve test. Dus naar het z'huis. Er werd een echo gemaakt. Daarop was verder niks te zien.
    Naar huis met een medicijn. Dit zou, mocht er een vrucht zitten, geen kwaad kunnen mocht ik toch zwanger zijn.
    Na 2 wkn moest ik terug komen. Als ik niet zwanger was, werd ik door die medicijnen ongesteld. Geen menstruatie gekomen, dan moest ik een potje urine meebrengen.
    en jawel…. wij waren hartstikke zwanger. Dus… ik zo'n vroeg stadium is een zwangerschap niet te zien op de echo. Toen ik met 6 weken terug kwam was er wel iets te zien, maar het was nog heel erg klein….

Succes en ik duim voor je.
    Gr.
    mama peet

#3196460 Quote
    quote: mama peet reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2006 11:00:20'));

Hoi mama Peet,
    De gyn heeft wel bloed laten prkken en zag daarop dat me hormoon waarde wel te laag was. Maar verder was het voor hem ook een beetje een gok. Dus eigelijk heb ik er niets aan. Jou verhaal geeft me wel hoop en we wachte wel weer gewoon af.
    liefs marisje.

Hoi Mariska,

Nou, het klinkt best wel goed….
    het zijn in elk geval alles symptomen.
    Wat zou het fantastisch zijn als het zo was.
    Heeft de gyn geen bloed laten prikken om te zien of er een eisprong is geweest?
    Want dat had je misschien nu wel al duidelijkheid kunnen geven.

Op je vraag of de gyn had moeten zien dat er iets was….
    3 jaar geleden mocht ik op 30 april testen. Ik heb toen gewacht tot 2 mei en had een negatieve test. Dus naar het z'huis. Er werd een echo gemaakt. Daarop was verder niks te zien.
    Naar huis met een medicijn. Dit zou, mocht er een vrucht zitten, geen kwaad kunnen mocht ik toch zwanger zijn.
    Na 2 wkn moest ik terug komen. Als ik niet zwanger was, werd ik door die medicijnen ongesteld. Geen menstruatie gekomen, dan moest ik een potje urine meebrengen.
    en jawel…. wij waren hartstikke zwanger. Dus… ik zo'n vroeg stadium is een zwangerschap niet te zien op de echo. Toen ik met 6 weken terug kwam was er wel iets te zien, maar het was nog heel erg klein….

Succes en ik duim voor je.
    Gr.
    mama peet

#3196482 Quote

Hoi Mariska,

Wat super spannend zeg!
    Ik duim voor je.

Groetjes Sabine

#3196484 Quote

Hoi Mariska,

Oooooooooch wat spannend.
    Ik zou er, als ik jou was, gewoon een test tegenaan gooien. Ik zou het niet meer kunnen houden. Je kan bijv. een test van de Kruitvat nemen, die zijn relatief niet duur (7 euro) en die zijn ook heel gevoelig. Ik heb die zelf ook gebruikt, op mijn NOD,  na mijn 1ste IUI en PATS BOEM meteen een dikke streep.

Dussssssssss gewoon doen, dan ben je misschien meteen uit de spanning. Is hij negatief dan weet je nog niets. Dan heb je misschien te vroeg getest.

Succes

Kruimel

#3196490 Quote

Nou damens ik wilden mezelf ervan overtuigen dat ik niet zwanger ben, omdat ik in een emotionele dip kwam. Had nog een test liggen en ik dacht wat kan het kwaat, negeatief dus niet zwanger. Nou weet ik ook niet wanneer ik ongi moet worden en zit nu op dag 33 dus kan wel veeeeeeeeeeeeel te vroeg zijn geweest. Tot nu toe nog geen enkele tekens om ongi te worden dus we wachten weer af. Ik hou jullie op de hoogte.

kus kus marisje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196529 Quote

Hoi Mariska,

hoe is het nu met je?
    Je verhaal spookt wel door mijn hoofd moet ik zeggen… misschien omdat ik mezelf er een beetje in herken, maar dan 3 jaar geleden. Hopelijk heeft het voor jou dezelfde afloop als voor ons toen.
    ik blijf voor je duimen!

groetjes,
    mama Peet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct