Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420836 Die Rot Duivels Komen Weer Niet

• Auteur

Hoi Hoi,

Ik ben een beetje (erg) gefrustreerd. Ik moet even van me af  mopperen hoor.

Nou wil ik graag     worden en nu word ik het niet. Ik wil "zo graag" aan IVF beginnen (nou ja graag, jullie begrijpen wel wat ik bedoel) en nu laten die rot   weer lang op zich wachten. Ik zit nu alweer op dag 33. En het ziet er niet naar uit dat ze binnenkort gaan komen.
    Toen wij 2 mnd rust hadden wilden we ook  ECHT RUST  en toen  had ik 2 hele korte cyclussen  en nu wil ik graag beginnen en nu komen ze niet.  Waarom werkt een vrouwenlichaam nou nooit eens een keer mee.
    Ik ben niet zwanger, dat weet ik (bijna) zeker. Ik weet het wel, er hoeft maar 1 zaadje het licht te zien en door te zwemmen, maar die hoop ik allang verloren.

Ik heb op 2 jan een afspraak staan voor de uitgangsecho. Ik kan dan alleen komen als ik 2 wkn Decapeptyl hebt gespoten. Het ziet er naar uit dat ik die afspraak moet gaan verzetten.

Zo, ik heb weer even lekker gemopperd, HEERLIJK.
    We wachten weer gewoon vrolijk verder.

Kruimel

#3196459 Quote

Hoi Kruimel,

Zo te lezen zitten we een beetje in het zelfde schuiteje.
    Ook ik zit op dag 32 van me cyclus en moet oon ongi worden om te beginnen met clomid. Heb de afgelopen twee dagen pijnlijke borsten en harde tepels en vanmorgen heb ik flink overgegeven. Me lichaam lijkt haast wel zwanger maar je durft het niet te geloven.

Ik weet niet wanneer ik ongi moet worden dus kan ook niet raden of ik overtijd ben. aaah. !!!!
    Volgend de gyn leek het eerst of ik geen eisprong heb gehad, en moest bloed afnemen laatste onderzoek leek wel of ik toch een eisprong heb gehad. Dus voor mij is het ook aftellen. de langste cyclus die ik heb gehad was 64 dagen dus soms kan het ergggggggg laaaaaaaaang duren maar dat wil ik niet!!

ik duim en denk aan je.
    Mariskal

#3196477 Quote

Nou dat is ook wat zeg. Dan wil je een keer ongi worden gebeurd er niks en wanneer je het niet wil komen ze direct aan wandelen

Bedankt voor je berichtje onder mijn topic en ik hoop ook dat de afspraak in jan. meer duidelijkheid gaat geven.

Groetjes Sabine

#3196565 Quote

Vandaag dag 37 en nog steeds niets.

#3196566 Quote

Ha die Kruimel!

Ik zou toch even een testje er tegenaan gooien? Of denk je echt niet dat het kan?
    DUIMEN!!!

x Saartje

#3196567 Quote

Hoi Saartje,

, Ik ben voor 99,9% zeker dat ik niet zwanger bent. Ik weet zeker dat mijn lichaam in zo'n eigewijze bui is dat ie denkt: IVF, no way, je wacht maar even.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct