Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420837 Zwaar

• Auteur

Die 2e wachtweek is erg zwaar. Ik weet nu wat iedereen hier bedoelt. A.s. donderdag mogen we testen. Hopelijk komt het zover en wordt ik niet ongi. Maar ik heb wel al een paar dagen last van vage buikpijn alsof de ongi eraan zit te komen.

Ik heb genoeg afleiding want we zijn nog steeds aan het klussen thuis en het moet voor dinsdag af, want dan wil ik de kerstboom opzetten, want met kerst krijgen we allemaal eters, maar het is zo zwaar. elke minuut denk ik eraan. Ik praat zelfs tegen friemel in mijn buik of hij/zij aub wil blijven zitten. Ik vertel al wat voor een mooie kamer hij/zij krijgt en hoeveel liefde wij voor hem/haar overhebben. Hopelijk werkt het allemaal.

Ik maak mezelf natuurlijk ook helemaal gek hiermee, maar kan er niets aan doen. Ik kan wel janken van mezelf. En dan denk ik kopop het komt wel goed, maar dan twijfel ik weer en denk ik weer negatief.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moet het kwijt, want bijna niemand weet wanneer wij de TP hebben gedaan (beetje als verrassing). En hier is de enige plek waar het kan.

Liefs
    Nicole

#3196461 Quote

Hey lieve Nicole!

Nou ik denk dat wij allemaal ook helemaal snappen hoe jij je voelt..dat zouden wij waarschijnlijk allemaal hetzelfde hebben als wij ook in jouw situatie zouden zitten…
    Echt onwijs dodelijk die spanning en angst die je nu moet voelen…
    Geniet van alles wat je nu dus de afleiding geeft….maak je huisje lekker warm…lichtjes van de kerstboom aan…alle kaarsje aan
    (heb ik allemaal  3 weken geleden al gedaan…alleen maar om me af te leiden van me werk en alles en me te verheugen op de kerstvakantie…en het werkt wel!)
    En dat kletsen naar dat friemeltje in je buik…doe dat maar lekker hoor….als dat je een fijn gevoel nu geeft dan is dat toch prima! Ik zie het al helemaal voor me…en ik denk dat ik dat ook zou doen…
    Meid…sterkte deze dagen…ik voel de spanning met je mee….maar daar branden hier ook de kaarsjes al heel lang voor!
    Hopen op een mooi kerskado! Aan ons allemaal zal het niet liggen!!

Liefs Linnepinnie

#3196463 Quote

Das inderdaad erg frustie en irri ja…….
    Maar hopelijk beloont dat lange wachten. Ik duim er hard voor hoor in ieder geval.
    Praat er maar lekker tegen en schrijf hier alles maar van je af.
    Succes verder en het is nu geen week meer!!!!!!

#3196471 Quote

Hoi Nicole

ja, wat duurt dat wachten dan lang he?!
    Gelukkig is er in deze tijd van het jaar wel veel afleiding.

Ik vind het ook helemaal niet raar hoor, dat je al tegen dat friemeltje praat. Je zit al met zoveel liefde, en je wilt het zo graag!

Ik duim heel erg voor je dat het blijft zitten en dat je donderdag positief test,

liefs Janu

#3196476 Quote

Hoi Nicole,

Die 2de wachtweek is idd altijd erg zwaar. Je voelt vanalles en toch ook weer niet.
    Het is heel normaal hoor dat je tegen je friemeltje praat en al plannen aan het maken bent. Als jij je daar beter door gaat voelen moet je dat vooral blijven doen.
    Hopelijk wordt het lange wachten beloond met een positieve test.

Ik ga die laatste dgn nog extra hard voor je .
    Het kaarsje brand nog voor je.

Kruimel

#3196479 Quote

Die wachtweken ook. Ik ken het je zit jezelf helemaal gek te maken elk pijntje denk je zou het? Gelukkig heb je wel wat afleiding en nog even dan weet je het.
    Ik duim voor je.

Liefs Sabine

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196496 Quote

Lieve,lieve Nicole,

Het valt niet mee he meid, dat wachten.
    Ik weet hoe je je voelt en helaas kan niemand dat gevoel bij je wegnemen, je moet er gewoon echt even doorheen, ook al hoe moeilijk het is.
    En let niet teveel op de ongemakjes die je voelt, want daar kan het echt 2 kanten mee hoop hoor, want ik had dus echt alle menstruatieklachten en toch zwanger, dus je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    Heel veel sterkte met de laatste dagen en ik hoop echt dat je dan nog veel langer moet gaan wachten, maar dan wel op een klein prachtig wondertje.

Liefs Nicole.

#3196510 Quote

Hoi Nicole, ik herken het helemaal, ik werd ook na mijn 1e IUI helemaal gek in de wachtweken. Ik moet wel toegeven dat ik het de keren daarna niet zo moeilijk had, dus dat geeft je hoop, mocht deze keer niet gelukt zijn. Afleiding zoeken helpt, vooral winkelen deed het bij mij goed!

Succes, groetjes, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct