Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420840 Beginnen Met Iui

• Auteur

In januari beginnen we met iui ik vind het super spannend en hoop dat het allemaal lukt.  Ik ga beginnen met puregon te spuiten maar daar zie ik best tegenop omdat ik bang ben. Ik heb al zo lang gehoopt dat het zo zou lukken maar ja na twee jaar nog niks alleen een vroege miskraam op 5 en halve week.

xxx Tamara

#3196473 Quote

Hoi Tamara,

hopelijk lukt het wel met IUI

fijne kerstdagen en hopelijk volgend jaar met een klein hummeltje erbij!

liefs Janu

#3196474 Quote

Hoi Tamara,

Hopelijk is IUI DE manier voor jullie.
    En het is begrijpelijk dat je bang bent hoor. Het is allemaal niet niets wat je er allemaal voor moet doen. Je blijft toch altijd een beetje (erg) bang dat het niet gaat lukken.
    Het spuiten is helemaal niet eng. De 1ste zal erg eng zijn, de 2de keer gaat alweer iets makkelijker en daarna draai je je hand er niet meer voor om. Je zal het zien.

Succes met prikken

Kruimel

#3196499 Quote

Dank jullie wel voor jullie lieve woordjes!!!!

ook jullie fijne feestdagen en op naar een vruchtbaaar en gezond 2007!!!!!

xxxxTamara

#3196509 Quote

Hoi Tamara, heel veel succes met de IUI behandeling(en), hopelijk gaat het daarmee wel lukken. Ik ben Puregon aan het spuiten voor IVF en ben echt een super schijterd, maar het is zo'n kort en dun naaldje dat je er echt bijna niets van voelt.

Succes ermee!

Groetjes, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct