Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420842 Goed Nieuws Woensdag Laatste Iui

• Auteur

Hoi ladies!

IK BEN BLIJ!
    Gisteren echo gehad en wat niemand verwacht had: mijn eitje had zich 'ingehouden' en was minder gegroeid zodat de inseminatie woensdag is ipv dinsdag (voor wie het niet meegekregen heeft: mijn man kon dinsdag zijn 'deel' niet doen)! We zijn erg blij in ieder geval, heb ik niet voor niets al die hormonen gespoten.
    EN… het lijkt erop of er ook een tweede eitje was! De ene arts dacht dat het misschien een cyste was een paar dagen geleden, maar de arts van gisteren dacht dat het een tweede eitje was. Fingers crossed dus: misschien een dubbele kans deze laatste keer?

Meiden, iedereen veel succes deze ronde. Er gebeurt veel op het forum! Veel dames beginnen met behandelingen, veel voor het eerst met IVF… ZET 'M OP ALLEMAAL!

liefs, Saartje

#3196491 Quote

Hoi Saartje,

wat een geluk ik hoop dat deze poging lukt. maar wat ik niet begrijp dat jij deze maand een iui behandeling krijgt misschien verschilt het maar het ziekenhuis waar ik loop ligt alles stil in de maand december. aan een kant wel lekker want je hoeft dan niet in de stress te zitten van is het nu gelukt. ik hoop dat je gauw goed nieuws hebt voor ons.

gr. linda

#3196498 Quote

JEEEEEEEEEE alles komt dus nog perfect uit! Dat is een voorteken!!!!!!!!!! Wat zou het mooi zijn!!!! Superbegin van 2007!!
    lfs ing

#3196508 Quote

Hoi Saartje, wat goed zeg dat je ei toch nog is doorgegroeid, ik duim voor je dat het goed komt!

Liefs, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct