Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420846 Knobbel In Mijn Borst

• Auteur

Hoi allemaal

Ik heb een knobbel in mijn borst. Dat is wel ff stressen, zit ik niet op te wachten. Ik denk zelf een ontsteking, omdat het in een paar daagjes is ontstaan, het is heel gevoelig en erg pijnlijk, groot en rood. Ik durfde eerst de huisarts niet te bellen, maar heb het net toch maar wel gedaan, op vakantie met iets wat je niet wilt is ook niet wat we willen. Ik heb dit twee jaar geleden ook gehad, op dezelfde plaats en toen is er niets mee gedaan, het heeft toen 4 weken geduurd, voordat alle ellende over was (zal de details niet beschrijven)
    Later vandaag naar  de huisarts.

Liefs

Lydia

#3196507 Quote

Hoi Lydia, wat vervelend zeg die knobbel, hopelijk weet je snel wat meer en is het hopelijk "loos"alarm. Succes bij de dokter, ik duim voor je!

Groetjes, Pleun

#3196513 Quote

Hoi Pleun

Het is gelukkig inderdaad een ontsteking, wel een erg groot exemplaar. Hij moet zoals de dokter zei "rijpen" Joepie…………………… Not.
    Met andere woorden er wordt niets aangedaan, tenzij ik koorts krijg (want dan moet ik meteen komen) of als het nog 2 weken duurt.
    Al met al ben ik dus blij, alleen deze maand ben ik nu wel zat. Dit is geen geluksmaand voor mij, eerst een overstimulatie van de hormonen, toen te horen gekregen dat ik mijn werk niet meer kan uitvoeren (tennis- en golf-arm) en als afsluiter een ontsteking. Volgend jaar wordt een top jaar heb ik afgesproken

Liefs

Lydia

#3196524 Quote

Sluit dit jaar maar gigagoed af en maak er een knaljaar van!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxx beterschap xxx

#3196535 Quote

Hoi Lydia,

wat toevallig, ik ben eergisteren ook naar de dokter geweest om mn linkerborst na te laten kijken, ik had er ook zoveel pijn aan! (al een maand of 3)
    ik voelde het constant, en erger als ik bukte of mn arm bewoog, heel eng.
    De dokter zei dat het wel wat korrelig aanvoelde, maar hij voelde niets verdachts. Om me gerust te stellen mocht ik wel een mammografie laten maken, maar ik wacht het toch nog maar even af…
    Ik hoop voor je dat jij (ook) gerustgesteld kan worden

Liefs Janu

#3196540 Quote

Juist, 2007 wordt ons jaar, wat denk je daarvan!

Liefs, Pleun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct