Met dikke tranen in mijn ogen schrijf ik dit bericht. Dacht ik eindelijk van dit forum af te zijn……..gaat het weer fout.
De echo van vanochtend was slecht en het nieuws wat we erna kregen nog slechter. 1 kindje heeft vocht in de longen, het hoofdje enz enz en die gaat het voor 99,9% niet redden en zal binnen nu en 2 weken overlijden. Het vervelende is dat omdat het een eeneiige tweeling is ze een placenta delen. De bloedvaten zijn dus aan elkaar verbonden waardoor als er 1 overlijd de kans 50% is dat de ander het ook niet red. Als die ander het al red dan is het maar de vraag welke handicap dit kindje eraan overhoudt. Ik kan het gewoon niet geloven. Op de echobeelden bewogen ze allebei nog vrolijk en klopten de 2 hartjes. Het idee dat ik straks weer een beeld te zien krijg van 2 verschrompelde dode vruchtjes trek ik even niet…
Ik ben kapot. Kan niet meer. Ben zo op…weer met de kerst. Waarom wij, waarom kan het niet een keer meezitten. 1 miskraam en 4 jaar dokteren achter de rug…. Het is ons niet gegunt.
lfs ing