Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420847 Slecht Nieuws Gehad

• Auteur

Met dikke tranen in mijn ogen schrijf ik dit bericht. Dacht ik eindelijk van dit forum af te zijn……..gaat het weer fout.

De echo van vanochtend was slecht en het nieuws wat we erna kregen nog slechter. 1 kindje heeft vocht in de longen, het hoofdje enz enz en die gaat het voor 99,9% niet redden en zal binnen nu en 2 weken overlijden. Het vervelende is dat omdat het een eeneiige tweeling is ze een placenta delen. De bloedvaten zijn dus aan elkaar verbonden waardoor als er 1 overlijd de kans 50% is dat de ander het ook niet red.   Als die ander het al red dan is het maar de vraag welke handicap dit kindje eraan overhoudt. Ik kan het gewoon niet geloven. Op de echobeelden bewogen ze allebei nog vrolijk en klopten de 2 hartjes. Het idee dat ik straks weer een beeld te zien krijg van 2 verschrompelde dode vruchtjes trek ik even niet…

Ik ben kapot. Kan niet meer. Ben zo op…weer met de kerst. Waarom wij, waarom kan het niet een keer meezitten. 1 miskraam en 4 jaar dokteren achter de rug…. Het is ons niet gegunt.

lfs ing

#3196501 Quote

Lieve Inge, ik zit hier met kippevel achter mijn bureau, wat is dit erg zeg, ik heb er even geen woorden voor, maar leef ontzettend met jullie mee. Ik hoop dat er toch een wondertje gaat gebeuren…………

Lieverd, ik denk aan jullie!

Heel veel liefs, Pleun

#3196502 Quote

Lieve Inge

Wat een verschrikkelijk nieuws heb je gehad. Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven.Ik had je de tweeling zo gegund en gezond.
    Ik zal een kaarsje voor je branden.

Liefs

Lydia

#3196503 Quote

Lieve lieve Ing,

De tranen lopen over mijn wangen, ik vind dit zo verschrikkelijk rot voor je! Soms kan het leven zo oneerlijk en hard zijn. Ik had het je zo gegund na al die jaren van tegenslag en dokteren. Ik weet nu even niet wat ik tegen je moet zeggen. Ik leef ontzettend met je mee en hoop ondanks dit bericht toch op een nieuw wonder.
    Heel veel sterkte!

Liefs, Ibbeltje

#3196504 Quote

Lieve Inge,
    Wat een ontzettend verdrietig bericht, zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen.
    Had het jullie zo gegund, ik zal ook een kaarsje voor jullie branden dat er toch nog een wonder mag gebeuren.
    Heel veel sterkte en liefs
    Judith

#3196505 Quote

lieve inge,

zit hier met tranen in de ogen achter de pc… wat een k** nieuws zeg.

ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen…hier zijn gewoon geen woorden voor.
    ik denk aan je en heel veel sterkte.
    het is allemaal zo vreselijk oneerlijk……… ********

groeten,

nikita

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196506 Quote

Hoor hier niet thuis, maar volg jouw verhaal al enige tijd.

Hier zijn geen woorden voor, wat een ongelooflijk verdriet.

Ik wens jullie heel veel sterkte om dit verlies een plaatsje te geven.
    Wonderen bestaan, deze zwangerschap is een wonder, hopelijk is er nog 1 wondertje over…dat wonder is jullie gegund.

Liefs mama van 5

#3196511 Quote

Hoi Inge

Ja wat kan je hier nou op zeggen, ik vind het gewoon ongelooflijk hoe de natuur zo raar kan doen. Het lijkt soms wel of idd je lichaam het jezlf niet gunt. Laat die kleine aub sterk zijn en het wel overleven. Dan heb je er nog 1 en kan je genieten en verwerken tegelijke tijd. Je hebt ook een forum voor mensen die met groot verlies te maken hebben, wist je dat. Misschien wil je daar nog helemaal niet aan denken (logisch ook) Maar het kan je wel helpen om dingen te verwerken.

Hoeveel weken was je eigelijk al zwanger, en kunnen de artsen er echt niets aan doen medicijnen geven of zo iets ???
    Ik voel de pijn en verdriet met je mee en hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken, ik zal voor je bidden.

Liefs Mariska

#3196515 Quote

Oh lieve meid, ik ben hier lang niet geweest en zie opeens je naam staan. Wat verschrikkelijk!!! Weet niet goed wat te zeggen, ja natuurlijk dat je zwanger zult blijven van een klein wondertje. Wens jullie heeeel veel sterkte!
    Denk aan je.

Liefs
    Ineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct