Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420848 Wie Ook Ivf In Eigen Cyclus - pagina 3

• Auteur

hoi

annemiek bedankt voor je uitleg,
    dit is iets waar ik vreselijk tegenop zie, ook lijkt het me dat prikken van de medicijnen doodeng. ben erg bang voor naalden.
    annemieke welk soort medicijnen gebruik je?? en is dat met een soort pen dat ze ook voor insuline gebruiken???
    ik hoop dat ik dat krijg, dat lijkt me heet makkelijkst. ja erg ben ik he, dat ik daar zo bang voor ben.

annemiek veel sterkte met de punctie

marieke ik hoop dat jullie ook snel de intake hebben
    wie weet komen we elkaar nog wel tegen in umcg

groetjes wilma

#3197024 Quote

hoi hoi

Annemieke: wat balen dat het niet gelukt is. Hoe kan dat nou? Zat er alleen maar een cyste of hoe moet ik mij dat voorstellen? baal je niet vreselijk?
    En nu weer door naar de echte ICSI? Waarom moet je dan tot maart wachten?? Omdat je eerst weer aan de pil moet ofzo?

Wilma, hoe is het met jou? Ben je al helemaal klaar voor je intake? 12 jan, toch? Spannend, ik ben benieuwd.

Ik wacht op mijn nod (as weekend), dan snel iui6 en door voor het echte werk….
    hihihi

marieke

#3197022 Quote

he annemiek wat balen dat het weer niet gelukt is.
    sterkte ermee.
    hoe ga je hier mee om??   lijkt me echt wel moeilijk.

mooi dat je eerst moet oefenen met spuiten. is dat op jezelf??
    ik dacht dat je alleen theoretische uitleg kreeg.
    dat valt dan dus weer mee.

mag je nu direct door voor hyperstimulatie of moet je eerst rust nemen!!!

gr wilma

#3197003 Quote

Hoi Wilma,

Bij de cetrotide spuit moet je zelf het hormoon oplossen (het gaat altijd schuimen bij mij, heel irritant) en moet je spuiten met een spuitje met een klein naaldje. Ik vind het niet eng en zeker niet pijnlijk. Ik spuit zelf, maar ik hoor vaak genoeg dat mensen hun partner laten spuiten. De Gonal-F zit in een voorgevulde pen en dat is echt ideaal, dosis instellen en spuiten maar.
    De pregnyl moet je weer zelf oplossen etc, maar die lost heel goed op, weer spuiten met kleine naaldjes. Maar je krijgt een heel goede uitleg en je moet ook even oefenen voor het hele gedoe echt gaat beginnen.

groetjes

Annemieke

Ps punctie is zaterdag mislukt, cyste aangeprikt (zei ik al, maar de arts dacht dat de cyste achter het follikel lag). Dus in maart verder met hyperstimulatie

#3197079 Quote

Hoi Wilma en Marieke,

het is wel balen natuurlijk dat het weer eens mislukt is. Donderdag was er 1 groot follikel te zien en een cyste (die er al een aantal maanden zat). Dus zaterdag punctie. Er was maar 1 zwart rondje te zien ipv de 2 van donderdag. dus het follikel was al gesprongen. Ik zeg nog tegen de gyn, dat is de cyste, want donderdag waren er duidelijk 2 zwarte rondjes te zien. Maar ze geloofde me niet en dacht dat het follikel voor de cyste lag en dat er daarom maar 1 rondje te zien was. Dus voor niks geprikt, moest nog aan het antibiotica infuus en ze had ook nog een bloedvat in de vagina wand geraakt, dus ook nog een bloeding erbij (voor de eerste keer).
    het was weer fijn…
    We baalden wel even, maar we gaan gewoon voor de hyperstimulatie. Daar waren we al voor ingedeeld, met startdatum 1 maart. Je moet namelijk eerst nog aan de pil om je cyclus plat te leggen.
    We hebben het vrij snel achter ons gelaten. Gelukkig hebben we nog 2 pogingen hyperstimulatie te gaan. Anders zou ik wel wat meer balen.
    Marieke veel succes met de laatste IUI, wie weet is ICSI niet nodig!
    Wilma veel succes met de intake, en met het prikken. Ze nemen echt de tijd voor je om te oefenen, dus dat zal wel goedkomen.

groetjes

Annemieke

#3197127 Quote

hallo meiden
    ik heb een foutje gemaakt. ik heb de intake niet 13 januarie maar 13 februari. dat scheeld een maand.
    ik zag het pas toen ik het gisteren terug las, maar ik kon me giseren niet inloggen.

marieke weet jij al een datum??? voor de intake??

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197128 Quote

Hoi Marieke,
    Lang geleden dat ik op dit forum was. Bij ons is nooit een oorzaak gevonden, waarom wij geen kinderen kregen. Vandaar dat we eerst 6 pogingen iui hebben gehad, en toen in april 2005 begonnen zijn , met eigencyclus ivf. In poging 4 is het gelukt, en na zeven jaar wachten, is in april 2006 onze zoon Lars geboren.

Niet bij elke poging is er een embryo terugplaatsing. Bij mij was poging 3 helaas mislukt. maar poging 1.2 en 4 waren wel teruggeplaatst. Hoorde om mij heen dat dat nog wel vaker mislukt. en dat er van de 6 keer gemiddelt maar 2 a 3 keer een terugplaatsing is.
    Dat vond ik wel een teleurstelling. de hele maand richting groningen, spuiten en puntie. en dan op het allerlaatst gaat het mis, en krijg je geen terugplaatsing. Maar t is gelukt. Blijf vooral positief. Ik ken verschillende mensen waarbij dit gelukt is. Heel veel succes.   groetjes.

#3197567 Quote

zo dit bericht van richa geeft me weer moed!!!!
    de intake is nu al bijn a , nog 2,5 week wachten!! en dan is het 13 februari
    ik ben benieuwd wanneer we dan mogen beginnen en hoe lang de wachtlijst is!!!
    hoe is het nu met de andere dames??
    weten jullie al meer??

gr wilma

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen