Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420848 Wie Ook Ivf In Eigen Cyclus - pagina 4

• Auteur

Hallo,

Wij gaan ook voor ivf in eiegncyclus. 8 febr hebben wij onze eerste intake gesprek.
    Ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen en met name hoe vaak je moet komen in de maand. Want ik heb namelijk net een baan dus dat wordt wel lastig. Hopelijkkan je in het umcg een beetje je eigen tijden aangeven.
    Wie weet hier meer over en begin je direct met injecties na het gesprek?

gr. Sabrina

#3197599 Quote

Dat is ook toevallig: Wilma en ik hebben onze intake allebei op 13 febru. En Sabrina dusss maar enkele dagen eerder!

Ik loop al bij umcg voor de iui's. vandaag de laatste (zesde) gehad, helaas maar 1,2 miljoen zaadjes, voor ons doen niet zoveel….maar ik mag niet klagen….

Na de intake is de wachttijd nog 3 maanden voordat je daadwerkelijk gaat starten, Sabrina en Wilma.

Bij eigen cylus hoef je niet zoveel te spuiten en volgens mij ook niet zovaak.
    Sabrina ben jij dan al naar de voorlichtingsavond geweest? Deze is maandag 12/2.
    En ben jij al bekend bij UMCG?

En jij Wilma, liep jij voor de onderzoeken ook al bij UMCG?

Ik ben er nu al een jaar vaste gast….

doei doei

Marieke

#3197625 Quote

Hallo,

Ik ben ook al een tijdje bekend in het umcg ik heb namelijk  in 2006  een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad. En in juni vorig jaar een herstel operatie gehad aan mijn eileiders dus nu is er niet bekend of wij nog spontaan zwanger kunnen raken. We zijn al na de bijeenkomst gweest 12 december.
    Dus nu hopen wij op een positieve ivf behandeling. Ben ook zeker benieuwd of we direct uitleg krijgen over prikken enz. Of dat we eerst weer 3 maanden moeten wachten.

gr. Sabrina
    s-lomp@wanadoo.nl

#3197662 Quote

hallo meiden

nee wij lopen verder nog niet in umcg maar we zijn in het martiniziekenhuis geweest bij dr gerards zij is 9 jaar ivf arts geweest in umcg.
    wij hebben daar de ofo gedaan en het was meteen duidelijk dat wij niet spontaan zwanger kunnen worden.
    en zijn dus doorgestuurd naar de ivf kliniek van het umcg. maar volgens onze gyn maakt het niet uit of je er al loopt of niet.
    ook wij zijn al naar de info avond geweest op maandag 11 december.
    sabrina misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen!!!
    onee jij was 12 dec of was dat een typfoutje!!

gr wilma

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen