Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420849 Hoi Coortje

• Auteur

Hoi Coortje,

Hoe is het met je ben jhe al van je ongi af ??
    Ik zit nu op dag 35 en ben nog steeds niet ongi, ik heb wel al een test gedaan
    maar die zij dat ik niet zwanger was, maar ik weet ook niet wanneer ik ongi moet worden dus misschien is hij wel te vroeg gekomen. Spannend weer voor mij. Ben je al weer begonnen met Clomid ??

Ik weet dat de kans heeeeeeeeeel klein is voor mij dat het zo is maar toch hoop je elke keer weer dat de natuur je nu wel eens helpt. Toen ik het verhaal van inge leesde wist ik niet wat ik zag, het is zo ongelooflijk !!

Ik voel me nog steeds niet zo lekker erg moe en steeds nog misselijk, heb van het weekend ook nog gespuugd terwijl ik echt NOOIT kan overgeven. Vandaar dat ik steeds zo loopt te twijfelen ook waren me borsten heel pijnlijk en hard. zuch wist ik maar wanneer ik ongi werdt dan kon ik ook raden of ik over tijd was of niet. Nu wens ik zelfs een beetje om snel ongi te worden want dan kan ik snel met de clomid beginnen.

nu jij sterkte en tot horens/schrijvens

liefs, mariska

#3196549 Quote

heey meis

hier gaat alles goed, en bij jouw. Ben je al wat wijzer??? Ja ik was alweer begonnen met clomid ( en inmiddels alle pillen ook alweer gehad) dus we gaan de volgende ronde in! was gister niet thuis dus kon niet reageren sorry!!!!!!!!

kus kus

#3196570 Quote

Het is ook wel druk druk vanmorge boodschappen gedaan GEKKENHUIS nu al. Ik ben nog steeds niet ongi en hou me er te veel mee bezig. Me zusje gaat in aug trouwen en ik ben dan getuigen . Als ik nu dus zwanger ben moet ik tegen die tij bevallen of loop i op de laatste lootjes HELP. Maar ja het zal wel niet zo zijn.

groetjes, maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct