Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420850 Vreemde Afscheiding

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb misschien een rare vraag…. Kent een van jullie dit?
    Ik heb vorige week maandag mijn pregnyl gezet en volgens mij woensdag mijn eisprong gehad.
    Ik ben er de afgelopen dagen heel relaxed onder geweest. Kon alles goed van me afzetten en me op andere dingen richten.
    Tot ik gisteren op eens heel vreemde afscheiding kreeg.
    Ik verloor best (SORRY VOOR HET DIRECTE EN MISSCHIEN NIET ZO FRISSE) slijmerige witte afscheiding. Wanneer ik naar het toilet ging, kwamen er soms ook best wel wat sliertjes mee.
    ik weet eff niet wat ik hier van moet denken…. mijn gevoel zegt alweer meteen dat het dus niet goed is, dat het alweer baarmoederslijmvlies is wat alvast afgestoten wordt, omdat er geen bevrucht eitje is ingenesteld….
    Maar aan de andere kant wil ik natuurlijk de hoop niet opgeven….

groetjes,
    mama peet

#3196546 Quote

Hoi mama peet,

Mijn gyn vertelde mij juist dat dat een teken was dat je een eisprong hebt gehad, omdat dan je baarmoederslijm soepel en dun wordt om de zaatje makkelijk er door te laten zwemmen. En daar horen die slierten ook bij.

liefs van mariska

#3196551 Quote

Hoi mama peet,

Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Volgens mij is het inderdaad een gunstig teken wat betreft je eisprong.

In ieder geval heel veel succes.

Veel liefs loontje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct