Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420852 Uitspraak

• Auteur

Even wat anders tussendoor…

mijn zoontje van 3 heeft het er steeds vaker over dat hij ook wel een baby wil. Om ons heen worden steeds maar baby ´s geboren.
    Hij is met een keizersnee geboren.

Laatst kwam hij naar me toe met een tas vol spullen. Hij zei: mama, ik heb eten voor je gekookt, dat moet je allemaal opeten, dan krijg je een dikke buik en dan komt er een baby in. Dan moet je naar de dokter en die snijdt je buik open en dan komt de baby eruit!

Tsja, was het maar zo simpel…

Liefs Janu

#3196556 Quote

hoi Janu,

weet precies hoe je je voelt….. wij hebben ook een zoontje van 3 en die vraagt ook regelmatig om een broertje of zusje……
    om ons heen ook veel kindjes geboren.
    alleen wil hij het buurjongetje mee naar huis nemen en anders moet mama maar een kindje kopen in de supermarkt haha….. tja als dat zou kunnen……

kinderen kunnen soms zulke mooie uitspraken doen…..

groetjes,

nikita

#3196560 Quote

Heerlijk, die ontwetendheid van kinderen.

Was het allemaal maar zo simpel.
    Gewoon de wehkamp ofzo opentrekken en een leuk babytje naar keuze uitkiezen.

#3196583 Quote

Haha, dat zijn echt kinderen. Heerlijk die babbels. Daar kun je het wel van hebben,
    .

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct