Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420853 Pregnyl Zelf Spuiten

• Auteur

HI,,
    ik ben dus officieel begonnen met mijn 1e IVF behandeling en gebruik Puregon en Decapeptyl….had gisteren mijn 1e echo en er waren al een aantal eicellen te zien…..
    van het weekend zou er al evt een punctie plaats kunnen vinden…..maar ik vraaag me nu af de Pregnyl spuit……moet ik dat zelf zetten??? of doet de gyn dat? want ik heb alleen een aantal ampullen met poeder en vloeistof gekregen en dus geen voor injectiespuit waar ik het in moet doen ……wie kent dit??? IK heb hier geen ervaring mee …

gr
    FF

#3196537 Quote

Hoi,

Ja dit hadden wij ook. Dan moet je gelijk even de apotheek bellen en vragen naar de injectienaald die erbij hoort.

Bij ons was de apotheek ook vergeten de setjes naalden voor de puregon mee te geven. Ben nog nooit zo vaak bij de apotheek geweest. Schijnbaar worden die wel bij de
    ampulletjes geleverd, maar de apotheek ziet dit niet samen.

Veel succes met de punctie a.s. weekend. Zal hard voor je duimen dat je maar heel veel eitjes mag hebben.

Liefs
    Nicole

#3196538 Quote

goeiemorgen FF,

spannend je eerste ivf behandeling.
    ik hoop dat hij aan zal slaan bij je.

w.b. je pregnyl injecteren;
    ik doe het altijd zelf,
    maar je kunt vragen of ze het in het ziekenhuis voor je doen als je niet durft.
    ik kreeg zelf de vloeistof en poeder mee van de apotheek.
    en de spuit en naald vanuit het ziekenhuis.
    ( pas nadat er daadwerkelijk een datum was voor de pregnyl zetten)
    doen ze dat niet dan kun je ze zelf kopen bij de apotheek.
    voor de ampullen te mengen en optrekken heb je een intramusculaire naald nodig.
    en om jezelf te injecteren een subcutane naald.
    ( je krijgt een duidelijke beschrijving mee hoe je het moet doen)

suxes, jana.

#3196539 Quote

Hoi Forever Friends,