Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420855 De Laatste Iui Zit Er Op

• Auteur

Hoi dames,

Vanochtend inseminatie gehad van IUI6, het Grote Wachten kan weer beginnen…
    Officieel krijg je maar 6 IUI's voor je overstapt naar IVF maar ik zit te denken om om nog een paar IUI's te vragen… Ik vind IVF een beetje eng, ik ben zo bang dat het niet lukt in die drie keer en dat je dan met lege handen staat.
    Uiteindelijk is bij mij IUI5 een 'beetje' gelukt omdat ik heeeeeel even zwanger was. Dus zit er misschien een piepklein kansje in? Maar lastig, want IVF biedt zoveel meer kans: 30% tegen 10% van IUI.
    Wat denken jullie?  

Succes voor iedereen weer!

liefs, Saartje

#3196545 Quote

Hoi Saartje! Nou, ik ga voor je duimen hoor dat deze keer gelukt is! Ik heb 6 IUI's gehad zonder resultaat en ben echt blij dat wij nu met het IVF traject zijn begonnen en geeft me echt veel meer hoop dan bij IUI, ik had het toen echt helemaal gehad na 6 keer zonder resultaat. Maar goed, hopelijk is dat bij jullie helemaal niet nodig!

Liefs, Pleun

#3196563 Quote

Hoi Saartje,

Hopelijk gaat deze laatste IUI voor jullie succesvol worden.
    Of je hierna aan IVF moet gaan beginnen of nog een paar IUI's is heel moeilijk.
    Je moet doen wat je gevoel je zegt. Als jullie nog niet aan IVF toe zijn, en het idee hebben dat IUI voor jullie toch nog een keer succesvol gaat worden, dan moeten jullie dat denk ik doen.
    IVF is een heel zwaar proces maar met een heleboel meer kansen dan IUI. Dus het is heel moeilijk om daarover te beslissen.
    Ik zou denk ik voor IVF kiezen. Puur voor de grotere kans. Ik vond IUI ook heel zwaar (mede door de hormonen) dus wij zater er helemaal doorheen. Wij waren het helemaal zat.

Maar misschien hoef je deze beslissing wel helemaal niet maken.
    Ik ga voor je   dat deze keer (weer) succesvol is.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct