hallo ik ben nieuw hier ik ben een hele tijd op het forum van zwanger worden geweest maar omdat ik nu bij de gyn ben geweest en nu echo's ga krijgen om te kijkenhoe hetmet mijn eitjes is en mijn man moet nu zijn sperma laten controleren of dit ook nog allemaal goed is lijkt het me nu beter om hier voortaan te kijken en praten,
ik heb al wel 2 zwangerschappen gehad bij mijn eerste kindje was het meteen raak maar helaas is dit dood geboren, en bij mijn 2 de kindje was ik ook gelijk zwanger en die is nu alweer 4 jaar en toen ze 2,5 jaar was hadden we besloten om toch voor een derde kindje tegaan en nu zijn we alweer bijna 21 maanden verder en nu is er nog niks , dus daarom wil de gyn ook de oorzaak gaan zoeken want hij heeft bij alle twee mijn kinderen de zwangerschappen en bevallingen behandeld dus hij weet precies hoe het allemaal bij ons zit, dat het eigenlijk altijd goed gaat zonder problemen ( het zwanger worden)
krijg nu volgende wek een echo en dan gaan ze min eitje in de gaten houden, ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat??
heeft iemand hier al ervaringen mee ??? ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen,
ik hoor het wel, groetjes wendy