Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420858 Nieuw

• Auteur

hallo ik ben nieuw hier ik ben een hele tijd op het forum van zwanger worden geweest maar omdat ik nu bij de gyn ben geweest en nu echo's ga krijgen om te kijkenhoe hetmet mijn eitjes is en mijn man moet nu zijn sperma laten controleren of dit ook nog allemaal goed is lijkt het me nu beter om hier voortaan te kijken en praten,
    ik heb al wel 2 zwangerschappen gehad bij  mijn eerste kindje was het meteen raak maar helaas is dit dood geboren, en bij mijn 2 de kindje was ik ook   gelijk zwanger en die is nu alweer 4 jaar en toen ze 2,5 jaar was hadden we besloten om toch voor een derde kindje tegaan en nu zijn  we alweer bijna 21 maanden verder en nu is er nog niks , dus daarom wil de gyn ook de oorzaak gaan zoeken want hij heeft bij alle twee mijn kinderen de zwangerschappen en bevallingen behandeld dus hij weet precies hoe  het allemaal bij ons zit,   dat het eigenlijk altijd goed gaat zonder problemen ( het zwanger worden)
    krijg nu volgende wek een echo en dan gaan ze min eitje in de gaten houden, ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat??  
    heeft iemand hier al ervaringen mee ??? ik hoop dat iemand mij een beetje  gerust kan stellen,  
    ik hoor het wel,   groetjes wendy  

#3196559 Quote

Hoi Depri,

Welkom hier, al wil je hier liever niet zijn natuurlijk.

De echo's stellen helemaal niets voor. Je moet gewoon regelmatig in je cyclus langs komen en dan gaan ze dmv een echostaaf (inwendig) je eigroei in de gaten houden. Als je ei bijna gaat springen dan moet je op commando erg lief zijn tegen je man.

Succes verder in de MM.

Kruimel

#3196561 Quote

Hoi Wendy,
    Welkom op het forum aan deze kant, leuk dat je hier gezellig komt kletsen!
    Ben zelf 4 dec voor het eerst naar de gyn geweest, en kon gelijk om de dag terug komen voor inwendige echo om de eisprong te volgen. Nu is het afwachten tot mijn NOD (morgen), maar ik reken nergens op, want de kans om via normale weg zwanger te worden is bij ons heel erg klein ivm hoeveelheid en kwaliteit van zaadcellen. Over ca 1,5 a 2 weken nog heen voor een baarmoederfoto en daarna moeten we weer terug naar de gyn om alle uitslagen te bespreken. Dan krijgen we ook te horen of IUI nog een optie is of dat het gelijk IVF wordt. Hoop het eerste, IVF is al gelijk zo'n eindstadium.
    Je kunt hier in elk geval met al je vragen terecht, er is altijd wel iemand die reageert en de meesten zitten al langere tijd in de medische molen.

Groetjes, Judith

#3196585 Quote

hallo iedereen, bedankt voor jullie mooi berichtjes terug, misschien denken jullie van wat komt zij hier doen ze is toch al twee keer zwanger geweest en heeft een gezonde dochter maar nu het zo lang duurt ben ik eigenlijk wel wanhopig en bang dat het nooit meer gaat lukken , maar probeer toch wel een beetje positief te blijven want ik heb ook nog een gezin waar ik aan moet denken en voor moet zorgen!! dus op dit moment ben ik heel blij met jullie hier ,kan ik toch effe mijn ei kwijt,
    tot snel, en anders iedereen hele fijne dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct