Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420861 Ben Blij

• Auteur

Hoi Hoi,

Ik ben BLIJ.
    EINDELIJK op dag 37 van mijn cyclus kreeg ik, net toen ik aan het shoppen was, het bekende onheilspellende gevoel in mijn buik. Ik word daar al meer dan 2 jaar ontzettend erg verdrietig van maar nu werd ik daar voor de verandering eens blij van.
    Ik wist (bijna) 100%  zeker dat ik niet zwanger zou zijn dus ik wachtte met smart op de rode   zodat ik met mijn 1ste IVF / ICSI kon beginnen.
    En ja hoor…………ben net naar de wc gerend, trok mijn broek vol spanning naar beneden, perste er een piepklein plasje uit (sry hoor) en JAAAAAAAAA daar waren ze. Een klein legertje maar, maar het begin is er.

Wel raar hoor, ben er nog nooit zo blij van geworden, maar het wachten op de   duurde zo lang dat ik er voor de verandering eens erg blij mee bent. Ik had eigenlijk (volgens mijn planning) al een week an het spuiten moeten zijn.
    Dus, nog even wachten tot het goed doorzet, en dan kan ik of vanavond of morgenavond de 1ste decpeptyl zetten.

Ik moet trouwens nu wel de afspraak van 2 Jan.voor de uitgangsecho een paar dgn verzetten. Doordat ik zo laat ongesteld ben geworden spuit ik dan nog geen 2 wkn.

Kruimel

#3196580 Quote

Poef dat moet een opluchting voor je zijn, nu ik nog (of liever eigelijk niet)
    zit ook op dag 37. succes met je ivf en we hopen dat 2007 snel je geluks jaar mag worden.

liefs mariska

#3196590 Quote

Hoi Kruimel,

Dus toch! Zo zie je maar dat je zelf je lijf het beste kent. Gelukkig kan je nu weer verder met deze spannende stap (maar met een grote slagingskans als je het forum zo leest de laatste tijd!).
    GO GIRL!

liefs, Saartje

#3196693 Quote

Heej lieve Kruimel,

Raar he om zo blij te zijn dat je eindelijk ongi bent.. dat is nu de stap naar een zwangerschap voor jou. Maar blij dat je nu weer verder kunt hoor. Heb je al een nieuwe datum gepland voor de uitgangsecho?
    Succes en sterkte met alles he!!! Ik zal met oud & nieuw een enorme toost uitbrengen op ons allemaal, dat we in 2007 eindelijk het geluk aan onze kant krijgen!!

Liefs Scorpy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct