Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420866 Op 1e Kerstdag Punctie

• Auteur

Hi HI
    ik heb op 1 e kerstdag mijn 1ste punctie……
    wat zijn jullie ervaringen rondom de punctie…..is het pijnlijk??? Moet je daarna volledige rust houden of kan je gewoon je dagelijkse dingen doen?? want ik krijg nl tijdens de kerstdagen visite.

Allemaal fijne feestdagen toegewenst!!

gr
    FF

#3196596 Quote

Hoi FF,

Spannend zeg! Helaas kan ik je niet vertellen of de punctie pijnlijk is, ik heb mijn punctie waarschijnlijk in de tweede week van januari. Toevallig heb ik dezelfde vraag aan mijn arts gezsteld. Ik wilde ook weten of je na de punctie rustig aan moet doen. Ik kreeg te horen dat dat niet nodig was, alleen misschien op de dag van de punctie.
    Hopelijk valt  de punctie  erg mee, ik ben benieuwd naar je ervaringen!
    Ik zou gewoon lekker de visite uitnodigen, dan heb je meteen wat afleiding!

Liefs, Ibbeltje

#3196604 Quote

Hoi FF,

Spannend zeg, wel jammer dat het op de 1ste kerstdag is (voor het geval dat je er niet lekker van bent).

Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen met je 1ste punctie. Hopelijk heb je een goede vangst en heeft je man ook een goede dag. Hoeveel follikels heb je eigenlijk?

Kruimel

#3196610 Quote

heel veel succes en hopen op een mooi kerstwondertje

groetjes,
    mama peet

#3196612 Quote

Hoi FF,

Ik vond de punctie niet pijnlijk. Heb wel de dagen erna last gehad, maar dat kwam omdat ze bij mij ontzettend hebben moeten duwen met de echo, omdat er troebel beeld was.

Ik heb wel diezelfde dag de hele dag in bed gelegen omdat je natuurlijk een soort roesje krijgt. Dat is toch een soort narcose.

Je mag wel niet zwaar tillen en stofzuigen de eerste komende dagen. Ik zou het wel ontzettend rustig aan doen, want je moet bedenken dat ze toch in je eierstokken hebben zitten prikken.

Ik wil je in iedergeval heel veel succes wensen en dat je maar veel eitjes mag hebben.

En natuurlijk hele fijne kerstdagen en doe vooral echt rustig aan.

Liefs
    Nicole

#3196617 Quote

hai,

ik vond de punctie ook niet echt pijnlijk, maar bij ons krijg je wel een morfiene spuit vooraf. de meeste vrouwen worden er slaperig van, moest daar op een bedje mijn roes uit gaan slapen, maar wist eigenlijk niet wat ik daar deed, geen last van slaap dus. smiddags heb ik wel veel buikpijn gehad, heb een paracetamol gepakt en het was over.

heel veel succes en probeer je een beetje te ontspannen
    Audrey

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196619 Quote

Hey Meid,

Alvast veel succes morgen. Doe rustig aan en maak je maar niet te druk.

Liefs
    Nicole

#3196620 Quote

Wil je nog even heel veel succes wensen morgen

Kruimel

#3196625 Quote

ohhhhhhhhhhhhhh ben helemaal op van de zenuwen voor morgen!!!
    Ik laat het jullie wel weten hoe het ging!

Allen fijne dagen…………….

gr
    FF

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct