Hoi meiden,
Zie allemaal nieuwe namen hier, ook veel berichten gezien met goed nieuws, berichten met slecht en triest nieuws. Kortom het forum is nog steeds hard nodig. Ik ga niet op alle berichten meer met terugwerkende kracht reageren, daarom: voor alle inmiddels zwangeren: gefeliciteerd. Voor alle meiden die in de wachtweken zitten: toi toi toi. En sterkte voor iedereen die met de behandelingen bezig is/gaat.
Voor diegenen die mij niet kennen: was na 4,5 jr. eindelijk zwanger van 2e IUI + hormonen. Helaas met 12 wkn een miskraam gehad, nu 12 weken geleden. Was volledige miskraam, ware het niet dat er placentaresten zijn achtergebleven, dus alsnog later een curretage daarvoor gehad.
Momenteel zit ik nog steeds te wachten op mijn 1e menstruatie… en dat begint me steeds meer zorgen te baren. Ook gezien het gehele verloop van de miskraam/curretage etc. heb ik er geen goed gevoel over. Volgende week donderdag een controle afspraak in het zknhuis en dan willen we alles maar eens goed gaan bespreken en kijken of we iets kunnen krijgen om de menstruatie op gang te brengen, dat wachten heb ik nu wel gehad. Ik wil niet zeggen dat ik klaar ben voor nieuwe poging, maar wil in elk geval lichamelijk de mogelijkheid hebben.
Voor iedereen hier hele goede feestdagen gewenst!
Liefs Scorpy