Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420868 Even Korte Update

• Auteur

Hoi meiden,

Zie allemaal nieuwe namen hier,  ook veel berichten  gezien met  goed nieuws, berichten met slecht en triest nieuws. Kortom het forum is nog steeds hard nodig. Ik ga niet op alle berichten meer met terugwerkende kracht reageren, daarom: voor alle inmiddels zwangeren: gefeliciteerd. Voor alle meiden die in de wachtweken zitten: toi toi toi. En sterkte voor iedereen die met de behandelingen bezig is/gaat.

Voor diegenen die mij niet kennen: was na 4,5 jr. eindelijk zwanger  van 2e IUI + hormonen. Helaas met 12 wkn een miskraam gehad, nu 12 weken geleden. Was volledige miskraam, ware het niet dat er placentaresten zijn achtergebleven, dus alsnog later een curretage daarvoor gehad.

Momenteel zit ik nog steeds te wachten op mijn 1e menstruatie… en dat begint me steeds meer zorgen te baren. Ook gezien het gehele verloop van de miskraam/curretage etc. heb ik er geen goed gevoel over. Volgende week donderdag een controle afspraak in het zknhuis en dan willen we alles maar eens goed gaan bespreken en kijken of we iets kunnen krijgen om de menstruatie op gang te brengen, dat wachten heb ik nu wel gehad. Ik wil niet zeggen dat ik klaar ben voor nieuwe poging, maar wil in elk geval lichamelijk de mogelijkheid hebben.

Voor iedereen hier  hele goede feestdagen gewenst!

Liefs Scorpy

#3196598 Quote

Hoi,

Ik wens jou ook fijne kerstdagen. Hopelijk wordt 2007 ook jouw jaar. Veel sterkte in het ziekenhuis, hopelijk valt het mee.

Liefs, Ibbeltje

#3196601 Quote

Hé lieve Scorpy,

Ik vroeg me vaak af hoe het nu met je was.
    Heb je je miskraam al een  plekje kunnen geven? Hopelijk hebben jullie het saampjes goed kunnen verwerken.  
    Jammer dat je menstruatie nog niet op gang is gekomen. Als dat gebeurd is kan je voor je gevoel weer opnieuw beginnen. Geestelijk ben je er misschien nog wel helemaal niet aan toe, maar je lichaam is dan wel weer helemaal op orde.

Ik ben in ieder geval blij om weer eens wat wat je te horen.

Ik wens jou en je man hele fijne kerstdgn, hopelijk kunnen jullie er toch, ondanks alle ellende van de afgelopen maanden, van genieten. Ik hoop echt ontzettend dat 2007 een TOP jaar voor jullie gaat worden en  dat jullie de kracht en moed hebben om weer met IUI te starten en een mooi en gezond kindje krijgen.

Kruimel

#3196646 Quote

Hee meissie,

Wat goed om even iets van je te lezen. Ik voel me momenteel erg met je verwant. Wat jammer nu weer dat je lijf niet gewoon doet wat je wil. Die miskraam is al erg genoeg….laat dan minimaal de boel op gang komen denk je dan! Ik hoop dat het snel vanzelf gaat en je geen medicijnen nodig hebt. Laat je inderdaad maar eens goed voorlichten in het ziekenhuis.

Sterkte meissie want de feestdagen zullen voor jullie ook niet zo vrolijk zijn.
    lfs ing

#3196694 Quote

Hoi lieve meiden,

Nou de kerstdagen zijn we doorgekomen. We hadden besloten om deze lekker met ons tweetjes door te brengen, geen cadeautjes etc. Ons hoofd stond er gewoon nog niet naar. Zijn nu net terug uit het ziekenhuis en geen klap wijzer geworden.. Wat een mutsen echt waar. Het enige wat ze konden zeggen was, als je niet extreem hebt gevloeit of buikpijn hebt gehad na de curretage dan komt alles uiteindelijk wel goed, je moet gewoon wachten…. Ik kon wel gillen dat ik dat al zo lang doe!!!!"!! Heb ook voet bij stuk gehouden dat ik niet maar ga zitten wachten, we hebben wel gezien hoe dat ging met de miskraam, heeft ook niet geholpen. Ik ben er niet meer van overtuigd dat mijn lichaam alles maar zelf moet doen, wil wel ff geholpen worden. En ze hadden mijn gegevens ook niet eens juist, echt mutsen daar!!! Ja ja wij kunnen niks voor je doen nu, je bent op de verkeerde poli (obstetrie), je moet weer op voortplantings zijn. Ja hallo ik heb deze afspraak toch niet gepland! Heb nu een afspraak voor volgende week bij mijn eigen artsen. Hopen dat daar meer uitkomt. Nou ja ben dus niks opgeschoten vandaag maar hopen op beter voor volgende week.

Zo sorry hoor   moest ff mijn frustratie kwijt…

Liefs Scorpy

#3196701 Quote

Hoi Scorpy,

Ik kan me wel voorstellen dat je het mutsen vind. Ik heb dat ook bij onze fertiliteits poli soms vraag ik me af of ik niet aan het lijntje gehouden word met ja je moet het afwachten. Dat is een woord dat ik nu niet meer kan uitstaan. Van wachten word je juist zo onzeker. Ik hoop dat je eigen artsen je meer duidelijkheid kunnen geven en you go girl dat je voet bij stuk hebt gehouden anders word je zo het bos ingestuurd alleen jammer dat het niet heeft geholpen.

Groetjes Sabine

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct