Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420869 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben Carina, en ben 36 jaar oud. Wij zijn inmiddels al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Mijn vriend is net 30 geworden. Doordat mijn vriend een stuk jonger is zijn wij pas 2 jaar geleden begonnen met het proberen van kinderen te krijgen. Inmiddels is onze kinderwens groot geworden. We proberen wel regelmatig te vrijen, maar helaas heb ik de vervelende ziekte fibromyalgie (weke delen reuma). Hierdoor heb ik regelmatig veel pijn. Ik werk er ook nog 32 uur bij. Aangezien dit een drukke baan is, heb ik s'avonds nog maar heel weinig energie over. Om mij heen wordt iedereen vrij snel zwanger. Ik heb 2 weken geleden te horen gekregen dat mijn beste vriendin zwanger is van haar 2e kindje. Ze is nu 9 weken, en ongeveer op mijn verjaardag uitgerekend. Ik ben heel erg blij voor haar, want ik gun haar alle goeds van de wereld, maar van binnen heb ik het gevoel dat ik er langzaam aan onderdoor ga. Ik heb over 2 weken een afspraak in het ziekenhuis. Ik graag zou willen weten hoe andere mensen met zo' n situatie omgaan.

#3196606 Quote

#3196609 Quote

welkom en klets maar lekker van je af!

#3196616 Quote

hoi carina,

jammer dat je op deze site bent beland.
    je was liever op het zwanger forum terecht gekomen.
    maar…. als jij je rot voeld of vragen hebt, zit hier goed.
    we zitten allemaal in het zelfde schuitje.
    alleen vaart de 1  al wat langer mee als de andere.
    ik ben 33 en wij zijn nu ruim 1.5 jaar serieus bezig met zwanger worden.
    we hebben de hele molen van onderzoeken al doorlopen,
    en zijn nu bezig met de 3de iui.
    ik begrijp dat jij nog naar het ziekenhuis moet??
    dus ook nog niet weet wat de oorzaak is dat je nog niet zwanger bent!!
    het ziekenhuis zal je ws. veel duidelijkheid geven.
    en bijna alle onderzoeken zijn prima te ondergaan.
    heb je vragen, stel ze maar, er is hier altijd wel iemand die een antw. heeft.

suxes & groetjes,
    jana.

#3196641 Quote

Hoi meid,

Ik kan je "gelukkig" niet vertellen hoe het in het ziekenhuis in zijn werk gaat. Wij zouden vorig jaar op 2 dec. na ruim 2 jaar proberen zwanger te raken naar de gyn. gaan. Maar wonder boven wonder had ik op 1 dec. een positieve test in mijn handen. En dat na slechts 2x klussen in die cyclus! Inmiddels hebben we een fantastische zoon van alweer bijna 5 maanden.

Maar ik weet hoe je je inmiddels voelt en dat is niet fijn. Je bent uiteraard blij voor je vriendin,  maar vraagt je ondertussen af wanneer jij nu aan de beurt bent. Dat had ik tenminste wel heel sterk toen ik nog altijd niet zwanger was, maar wel 3 van mijn vriendinnen, 2 directe collega's en  de sportinstructrise.

Ik wens je veel sterkte en succes de komende tijd. Probeer de hoop vooral niet op te geven en bedenk dat als er wat mis is, ze tegenwoordig heel veel kunnen om het wonder voor jullie toch te kunnen laten gebeuren!

Veel liefs,
    mama van Tijs  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct