hoi Damens,
Ik moet weer ff van me af schrijven, ik zit ondertussen op dat 39 van mij cyclus en nog steeds geen teken van ongi of dat maar enigsinds te worden. Vorige week al een test gedaan en die was negatief, wil dus nu niet weer me geld verspillen aan iets dat misschien wel weer niet werkt.
Ik voel me al een tijdje niet lekker en ben steeds misselijk en weeeig (of hoe je het ook schrijft). Ik heb vandaag maar 1 botherham gegeten en heb weinig energie. Soms heb ik wel wat ongi pijntjes en ga ik meteen kijken of het eindelijk zo ver is, maar dan is het niet zo en een paar dagen daarna ook niet !!!
. Ik weet het even niet meer, wil zo graag zwanger zijn maar durf er niet op te hopen aangezien me menstruati cyclus zo verschild per maand. (31-64 dagen) Als ik volgende week nog steeds niet ben ga ik me gyn bellen of die me niet verder kan helpen. Emotioneel is dit ook slopend, kruimel je kan er over mee praten.
Als ik wel zwanger ben heefd het wel lang gerduurd maar is het toch nog op de natuurlijke manier gegaan en dat is toch super !! Mag namelijk beginnen met clomid als ik ONGESTELD ben geworden Zucht, we wachten wel weer af en ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Mariska