Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420871 Het Is Echt Waar

• Auteur

Hoi dames

Van de week zit ik hier nog te vertellen dat ik ga beginnen met iui in januari maar ik kan jullie vertellen :

DAT GAAT NIET DOOR WANT WE ZIJN ZWANGER!!!!!!!!!

Zo raar maar we hebben een test gedaan en nog binnen de tijd was er al een dikke vette plus! De gyn.zei nog wel dat er vrouwen na een hsg sneller aan slaan maar binnen dezelfde cyclus vind ik helemaal super geweldig kan het gewoon niet geloven.
    Het is nog maar heel pril maar toch ik wil het van de daken schreuwen dat het eindelijk na 2 jaar is gelukt!!
    Wel heb ik kleine krampen in mijn onderbuik en ontzettend veel jeuk overal en een beetje misselijk over de dag maar ze zeggen dat dat er bij hoort ik zit wel een beetje in over de krampen maar laten we maar positief blijven.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het eventjes kwijt!!

xxxxx Tamara

#3196618 Quote

Meid gefeliciteerd. Jullie hebben nu ook zo'n mooi kerstkado als wij gekregen. Heerlijk he.

Die krampen wat je zegt, die heb ik ook, maar probeer mij daar niet druk om te maken.

Geniet hier maar lekker van en ik denk dat jullie kerst en oud&nieuw niet meer stuk kan.

SUPER GEFELICITEERD.

(ik wil hier wel een plaatje bij doen maar mij lukt het nog steeds niet)

Liefs

Nicole

#3196621 Quote

Hoi Tamara,

GEFELICITEERD!!!!!!!
    Wat goed joh, toch nog spontaan zwanger.
    Geniet er maar lekker van. Jullie feestdgn kunnen in ieder geval niet meer stuk.

Kruimel

#3196624 Quote

Hoi Tamara,

Wat een geweldig nieuws voor jullie, toch nog spontaan zwanger!
    Geniet er maar van de komende tijd, jullie feestdagen kunnen vast niet meer stuk.

Groetjes, Judith

#3196627 Quote

Geweldig nieuws!!!
    Geniet er van!

Groetjes,
    mama peet

#3196639 Quote

Hoi meiden,

Wat een heerlijk positief nieuws! Evenals dat van Linniepinnie!   Van harte gefeliciteerd! Ga ervan genieten! Het lijkt wel besmettelijk. Bij ons was het eind vorig jaar na ruim 2 jaar proberen ook spontaan raak. We zouden op 2 dec. onze eerste afspraak hebben bij de gyn en dus de MMM ingaan, maar ik had op 1 dec. een positieve test in mijn handen. Ook na een cyclus van weinig klussen, dus hadden het compleet niet verwacht! Inmiddels hebben we een fantastische zoon!

Zo zie je toch maar weer dat  zwanger worden een geweldig wonder blijft! En dat er voor velen toch nog hoop blijft, al lijkt die soms vervlogen!

Veel liefs,
    mama van Tijs

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196700 Quote

Dit is nog eens goed nieuws.

Gefeliciteerd en ga lekker van je zwangerschap genieten.

Groetjes Sabine

#3196709 Quote

Gefeliciteerd!!!

#3196715 Quote

Geniet ervan!!

gr
    FF

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct