Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420876 Verlost Van De Onzekerheid

• Auteur

Goede morge (middag) damens,

Nou ik ben EINDELIJK ongi geworden, zucht. Op het moment dat ik ongesteld wordt ben ik eigelijk opgelucht omdat het zooooooooooo lang duurde voordat ik het werd (deze x 41 dagen) en ik had allerlei klachten.(snik had het nog steeds wel een beetje gehoopt)  Maar ja het kan ook niet anders aangezien er een hele kleine kans in zit dat ik normaal zwanger kan raken. Maar ja ik las het net de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik mag lekker beginnen met de clomid en dan zien we wel weer verder. Op naar de volgende ronde met nieuwe kansen.

liefs Mariska.

#3196643 Quote

Hoi Mariska,

he wat vervelend dat het laatste beetje hoop om nu toch zwanger te zijn voorbij is.. Maar zoals je al zei, nu weet je wel waar je aan toe bent, en kun je vol goede moed aan de behandelingen beginnen. Hopelijk hoef je niet veel geduld meer te hebben!!
    Liefs, Maan

#3196652 Quote

Hoi Mariska,

Jammer dat het toch niet zo spontaan is gelukt.
    Maar nu aan de clomid en op naar je behandeling.
    Ik ga voor je duimen!
    succes

mama peet

#3196655 Quote

Hoi Mariska!

Jammer dat het niet gelukt is..maar ik snap je opluchting ook wel….eindelijk die rode duivels na 41 dagen…ken je toch weer verder daarna he?
    Succes meid!
    Veel geluk in het nieuwe jaar!

Liefs Linnepinnie

#3196689 Quote

Hi Mariska,

Balen………!!!!!
    Maar je weet he, wonderen gebeuren niet alleen met kerst!!
    In elk geval heel veel succes en sterkte met de nieuwe ronde.

Groetjes Scorpy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct