Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420879 Vrijdag Hsg

• Auteur

Hoi meiden,
    Vanochtend het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor de HSG. Ze moesten eerst overleggen met de gyn/rontgenologie omdat er deze hele week zondagsdiensten werden gedraaid, maar ik werd net teruggebeld dat ik vrijdag  langs kan komen, slik…..
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee, viel het achteraf mee of tegen? Denk maar zo dat het voor een goed doel is, en dan heb ik dat tenminste ook maar weer gehad.

Liefs Judith

#3196662 Quote

hoi Judith,

ik had de HSG tijdens een kijkoperatie dus ik weet niet of/hoe pijnlijk een HSG is.
    Maar het is idd voor het goede doel en na de HSG ben je extra vruchtbaar. Helaas was dit voor mij niet zo, maar misschien bij jou wel.
    Succes ermee!

Liefs Janu

#3196667 Quote

fijn dat het zo snel kan!
    ik heb er helemaal geen ervaring mee, dus ik kan je hierover geen informatie geven.
    veel succes in elk geval.

groetjes,
    mama peet

#3196677 Quote

Ik heb een HSG gehad in 2004. Het moment dat ze de vloeistof inspuiten is even vervelend, maar daarna trekt het meteen weer weg. Ze laten daarna meteen op de monitor zien of alles goed is. Bij mij was alles gelukkig in orde. Je hebt verder ook nergens last meer van als het voorbij is.
    Heel veel succes vrijdag!

#3196685 Quote

Bedankt voor jullie reacties, stelt me toch weer een beetje gerust. Had op internet ook al wat verhalen gelezen waar ik niet echt vrolijk van werd.
    Ik laat het morgen wel horen hoe het gegaan is!

Liefs Judith

#3196704 Quote

Hoi Judith,