Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420879 Vrijdag Hsg - pagina 2

• Auteur

Hi Judith!

Ik heb twee jaar geleden ook een HSG gehad. Na een aantal horrorverhalen te hebben gehoord was ik dan ook behoorlijk zenuwachtig. Maar het viel 100% mee! Ik voelde helemaal niets! Het schijnt echter als je eileiders verstopt zijn, dat het dan wel vervelend kan zijn. Dat was bij mij gelukkig niet het geval.

Inmiddels is onze zoon 15 maanden oud (na 1ste poging) en gaan we binnekort voor de "tweede ronde".

Succes vrijdag!

Uli

#3196723 Quote

Hoi meiden
    Wij zijn net weer terug van het ziekenhuis,  de HSG  is me 100% meegevallen. In totaal stonden we na 10 minuten weer buiten. Ik vond het inbrengen van speculum met spiegeltje nog het meest vervelend. Het inspuiten voelt even een beetje alsof je net ongesteld bent, beetje vervelend maar niet heel erg pijnlijk. Op het scherm konden we het live volgen en direct na het inspuiten van een beetje contrastvloeistof zat het ook al gelijk aan het einde van de eileiders, dus die waren goed doorgankelijk. 8 januari hebben we nu weer afspraak met onze eigen gynaecoloog om alle resultaten door te spreken en kijken naar de mogelijkheden.

Groetjes, Judith

#3196729 Quote

Gelukkig is het meegevallen!
    Doe het maar ff rustig aan en een fijne jaarwisseling.

Ik hoop dat 2007 jou en alle anderen hier veel goeds zal brengen!

groetjes,
    mama peet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen