Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420880 Rode Kerst

• Auteur

Helaas, ik ben 1e kerstdag ongesteld geworden.. Ik had zo gehoopt dat het dit jaar nog zou lukken, maar dat zit er niet meer in.. Ben zo verdrierig..
    Ik mag in maart pas weer terug komen bij de gyn. Het lijkt erop dat ik dat maar moet afwachten.

Liefs Janu

#3196668 Quote

Hee meissie….

wat vreselijk balen! jij hebt dus vast en zeker geen fijne kerst gehad.
    Waarom moet je nou wachten tot maart? Kun je niet eerder terecht?

Sterkte!
    groetjes
    mama peet

#3196670 Quote

Hey Janu,
    Wat ontzettend balen is dat zeg, hopelijk maak je gelijk een goede start in 2007, ik ga hard voor je duimen.

Liefs,
    Judith

#3196671 Quote

Hoi Janu,

Ook ik ben op eerste kerstdag ongi geworden zucht. En flink ook ben er vannacht 3 x uitgegaan om mezelf + bed te verschonen. Ik denk maar zo een nieuw jaar met nieuwe kansen maar natuurlijk had ik het wel ff andres gehoopt.

liefs Mariska

#3196673 Quote

ik ben zondag ongesteld geworden. Zwaar k…….
    maar ja, een nieuwe ronde met hopelijk nieuwe kansen.
    sterkte gr. shiva

#3196675 Quote

OOooohhhh Getver…………….en dan weer meer meiden…………wat een moment zeg, met de kerst…..leuk cadeau….not…..
    Dat er in 2007 snel wondertjes mogen gebeuren!!!! xxx

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196718 Quote

Die verdraaide rode rotduivels ook altijd….

Voor jullie allemaal ontzettend veel succes in het nieuwe jaar!!
    Hopelijk werpt het voor iedereen zijn vruchten af!

Liefs Linnepinnie

#3196695 Quote

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik ben afgelopen zomer een paar keer naar de gyn geweest en er zijn een aantal dingen gedaan (echo, bloed prikken, zaadonderzoek, kijkoperatie+HSG) en alles zag er goed uit, dus zei de gyn dat ik in maart maar weer eens langs mocht komen als het dan nog nodig was. Nou, daar lijkt het dus idd wel op!

Liefs Janu

#3196696 Quote

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik ben afgelopen zomer een paar keer naar de gyn geweest en er zijn een aantal dingen gedaan (echo, bloed prikken, zaadonderzoek, kijkoperatie+HSG) en alles zag er goed uit, dus zei de gyn dat ik in maart maar weer eens langs mocht komen als het dan nog nodig was. Nou, daar lijkt het dus idd wel op!

Liefs Janu

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct