Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420884 Hoelang Duurt Het Voor Je Aan De Beurt Bent Voor Ivf

• Auteur

Hallo beste allemaal,

Ik ben hier al een hele poos niet meer geweest omdat we er even (niet meer zoveel mee bezig waren) ik schrijf dat even tussen haakjes want automatisch ben je er wel mee bezig.Iedereen die graag zwanger wil worden is er mee bezig toch???

Maar ik had even een vraag: in september hebben wij de laatste IUI gehad en heeft onze gyneacoloog een brief opgesteld en opgestuurd naar meppel en zwolle.
    Maar tot op vandaag hebben we er nog geen bericht van gehad?
    Nu heb ik steeds zoiets van aan de ene kant mag het  ook nog wel even weg blijven maar aan de andere kant toch wel nieuwsgierig hoe alles verder verloopt en hoe lang het nog gaat duren!
    Wie heeft er ervaring mee en wie weet hoe lang het duurt voor je een gesprek hebt gehad met de des betreffende artsen en de IVF daadwerkelijk in werking word gesteld!

Tot nu toe zijn we lekker zelf aan het klussen en stiekum toch wel genieten van de rust(niet ziekenhuis in en ziekenhuis uit).
    Mijn NOD is weer 2 januari en heb nu al steeds krampen en andere klachten dus 2007 begint voor ons nog met zun tweeën maar wie weet voor hoe lang nog!

Voor iedereen die zwanger  is van Harte gefeliciteerd en geniet er van en voor de andere die moeten wachten of klussen heel veel succes en sterkte met alles.

groetjes ikkie

#3196674 Quote

Hoi Truida,
    Wel spannend allemaal zeg en dan dat afwachten…..
    Ik zou als ik jou was even bellen, dan weet je gelijk hoe en wat. Ass. kan je waarschijnlijk ook al veel vertellen hoor.
    Hoe lang de wachtlijst bij jullie is weet ik niet, dat is in elk ziekenhuis verschillend. Misschien hebben ze in dat ziekenhuis ook wel een website waar je het op kunt zoeken….even googelen……..
    In Tilburg hebben ze gelukkig geen wachtlijst en daarom starten wij in januari met de pil als het goed is.
    Succes!!!!

#3196726 Quote

hoi,

in veldhoven is er ook geen wachtlijst, wel moet je eerst een bijeenkomst volgen over hoe en wat

succes
    Audrey

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct