Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420886 Voor Kruimel

• Auteur

Hi Kruimel,

Dank je voor je lieve berichtje. Moet zeggen dat ik het nog steeds niet verwerkt heb. Heb het er gewoon heel moeilijk mee. Met name omdat het nu 13 weken geleden is en ik nog niet eens weer ongi ben geweest. Het heeft allemaal zo lang geduurd. Ik kan er heel moeilijk over praten, wordt heel emotioneel. Eigenlijk wordt ik nog steeds heel emotioneel van alles… wel raar want daar heb ik voor de zwangerschao nooit last van gehad.
    Kan er gelukkig wel goed over praten met mijn vriend. Kerst was heel moeilijk. Ik probeerde heel erg mijn best te doen.. tot we op de bank zitten en ik aan mijn vriend vraag wat er is… tja zegt ie ik zat te denken dat jij hier nu met een heerlijke dikke buik had moeten zitten.   Mis dus. En dan doet het me nog meer pijn dat hij het daar ook heel moeilijk mee heeft. We komen de dagen wel door en het komt ooit wel weer goed.. alleen wanneer??? Ben ook een controlfreak dus dat maakt het dubbel zo lastig. Maar goed we gaan er wel voor dat 2007 ons jaar gaat worden!!! En dat houdt ons ook wel op de been.

Liefs Scorpy

#3196974 Quote

Hoi Scorpy,

Hé Scorpy,

Allereerst een

Ik hoop dat 2007 een beter jaar voor jullie wordt dan 2006. Hopelijk komt jullie droom uit.

Het verwerkingsproces zal nog wel een tijdje door blijven sudderen. Zoiets verwerk je niet snel. Je zal nog vaak momenten hebben dat je denkt van….nu zou er dit gebeurd zijn………en nu dit……... Het blijft moeilijk. Vind ik ook nog steeds.

Doe rustig aan meissie,en de tijd dat je er weer aan toe bent om verder te gaan komt vanzelf. Het is in ieder geval wel erg goed dat jullie er samen over kunnen praten en huilen.

Ik heb afgelopen dinsdag (dus toch gewoon op 2 Jan) een uitgangsecho gehad en ik ben nu alweer een paar dagen aan het "broeden". A.s. woensdag heb ik mijn 1ste follikelmeting, spannend.

Ik hoop snel weer eens wat van je te horen. Vind het fijn om op de hoogte te blijven van jou.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct