hallo hope and fait
Je vertelt dat je met clomid begonnen bent. W.s. moet je dan op dag 10-11 of 12 naar de gyn. komen voor een echo. Om te kijken of er eitjes groeien en hoe ze groeien. Heb je hier nog geen afspraak voor staan/gemaakt???
Op dag 21 moet je bloedprikken om te zien of je een eisprong hebt gehad.
Wij hebben nu al 8 behandelingen gehad op deze manier. Ik zit nu vreselijk in spanning, want het is nu 2,5 wk geleden dat de pregnyl is gezet (om voor een eisprong te zorgen bij mij omdat ik dit niet uit mezelf krijg) en ben nog niet ongesteld.
In ons ziekenhuis doen ze normaliter 6 van deze behandelingen. Maar bij ons is 5 keer iets mis gegaan en eigenlijk is dit pas de 3e behandeling die gaat zoals het hoort te gaan.
Hierna mogen we nog 3 keer zo verder als het nodig mocht zijn (wat ik niet hoop natuurlijk!)
Bij ons ligt het probleem bij mij alleen. Met mijn mannetje is alles goed. En nu ik met clomid eitjes aanmaak en deze springen (welliswaar m.b.v. pregnyl) zou het moeten lukken.
Ik snap je ongeduld, maar misschien zijn allerlei andere ingewikkelde behandelingen bij jullie wel helemaal niet nodig en lukt het op deze manier.
Succes!!!!
groetjes,
mama Peet