Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420889 Voor Forever Friends

• Auteur

Hoi,

Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb je erg veel last gehad van de punctie? Weet je ondertussen al wat meer over eventuele bevruchtingen en terugplaatsing? Ik ben zo benieuwd en ik hoop echt dat jij de volgende zwangere zal zijn.

Liefs, Ibbeltje

#3196738 Quote

Hi Ibbeltje,,,
    heb van de punctie gelukkig niet veel last….lichte krampen…..het ging vrij snel allemaal.

heb gisteren mijn TP gehad van  1 embryo ( er waren in totaal 7 bevrucht)…dat ging pijnloos…….sinds vandaag heb ik wel last van buikpijn…..en voel me onwijs moe….zal wel door de progestan komen die ik dagelijks moet gebruiken….
    nu maar hopen dat ik over 2 weken een positieve test zal hebben……
    spannende dagen dus!!!
    Hoe staat het nu met jou???

gr
    FF

#3196739 Quote

Hoi,

Ik ben blij dat de punctie zo goed is verlopen. Wel goed zeg dat er zoveel eicellen bevrucht zijn. Heb je de andere bevruchte eicellen  in laten vriezen? Het kan inderdaad wel door de progestan komen dat je zo moe bent. Ik had dat ook elke keer na een pregnyl injectie. Ik ga in ieder geval hard voor je duimen dat je over 2 weken positief test.  
    Ik ben gisteren begonnen met het snuiven van Synarel, en vandaag ben ik begonnen met het prikken van Gonal-F. Volgende week vrijdag moet ik voor mijn allereerste follikelmeting. Waarschijnlijk is de punctie in de week van 7 januari. Het prikken ging goed, dus dat hebben we ook weer onder de knie. Ik zie ook wel tegen de punctie op hoor! Brrrr, ik moet er nog niet teveel aan denken. Ik kan altijd nog diazepam innemen . Misschien valt het wel mee, probeer me er nog maar niet al te druk over te maken. In ieder geval zal ik flink aan je denken en voor je duimen.

Liefs, Ibbeltje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct