Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420894 Gistern Terugplaatsing Gehad

• Auteur

Ik heb gisteren mijn terugplaatsing gehad…..er waren in totaal  9 eicellen gevonden……waarvan 7 goeie en die ook allen bevrucht waren
    het terugplaatsen van de embryo ging pijnloos……maar ik moet zeggen dat ik vanaf vandaag last heb van buikpijn….krampen……ik weet niet of dit zo hoort of dat er ongie aan zal komen…
    ik mag pas over 2 weken testen….
    de punctie vielachteraf gezien mee…..toen ze met de naald naar binnen gingen deed het wel ff pijn…maar dat was gauw over….

het zijn nu spannende weken………..ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken…dat zal ook wel lukken vooral nu met de feestdagen…hihi

Nou meiden duimen jullie ook mij dat ik over 2 weken een positieve test zal hebben????

gr
    FF

fijne dagen!!!

#3196742 Quote

Tuurlijk duim ik met je mee!
    Dit zijn de spannendste weken. Positive thoughts!
    Liefs, Maan

#3196744 Quote

hallo ik zal voor julllie duimen!!!!veel liefs wendy

#3196747 Quote

Hoi FF,
    7 bevruchte eicellen, geen slechte score! Daar moet toch een toppertje tussen zitten. Ik duim voor je de komende twee weken!

Groetjes,
    Judith

#3196748 Quote

ik ga voor je duimen!
    en de andere eitjes? zijn die ingevroren?

succes!!

#3196749 Quote

Hoi hoi
    Ik heb ook afgelopen donderdag, 28-12-06 een embryoterugplaatsing gehad.
    Kreeg net als jij gister kramp in m,n onderbuik.
    Hoe is het nu met jou???
    Ik ben vannacht gaan menstrueren maar kan nergens terugvinden op het internet of dat mogelijk is.
    Alleen dat de progestan ervoor zorgt dat de menstruatie nog even uit blijft en dat er pas 8 tot 12 na de terugplaatsing een menstruatie kan optreden.
    Ik weet niet wat ik hiervan denken moet.

GR

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196750 Quote

Hey meid,

Wat goed zeg 7 bevruchte eitjes. geweldig nieuws. Hoeveel hebben ze er teruggezet? En dan krijgen jullie zeker volgende week het nieuws of die andere in de vriezer kunnen toch?

Die buikpijn is normaal. Dat kan ook nog van de punctie zijn. Vergeet niet dat ze hebben liggen prikken in je eierstokken. Dus het kan vanalles zijn. Maak je niet te druk. Daar had ik ook last van.

Doe gewoon rustig aan. Ik zal flink voor je duimen de komende 2 weken.

Liefs
    Nicole

#3196752 Quote

oh jeetje….ik weet niet of dat normaal is dat je gaat menstrueren na terugplaatsing…misschien is het een bijwerking van de progestan ….althans laten we dat hopen……heb nog steeds last van krampen……
    mocht je iets meer weten laat je het mij weten???

gr
    FF

#3196754 Quote

ohhh en ja ze gaan de overige embryo;s invriezen mits ze nog van goede kwaliteit zijn….zeggen ze!!!
    we krijgen hierover nog schriftelijk bericht!!!

Een afwachtende Forever Friends…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct