Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420898 Bloed

• Auteur

hallo , ik heb gisteren een echo gehad om te kijken hoe   het allemaal gaat met het eitje enz…. maar nu vloei ik al vanaf ik bij hem vandaan kom,?? is dit normaal of weet niemand dit, we hebben " huiswerk" mee gekregen om tot het nieuwe jaar het iedere dag te doen maar zo is dat ook niet zo n lekker idee!!! wie kan mij helpen???
    groetjes wendy

#3196763 Quote

hai,

dat vind ik raar, bij mij zeiden ze dat sperma 3 dagen de tijd nodig had om goed op kwaliteit te komen. we mochten dan ook 3 dagen voor de punctie dan ook geen seks hebben

misschien hebben ze tijdens de echo een bloedvaatje ofzo geraakt. zou het ff in de gaten houden of het niet zoveel als een gewone menstruatie is.

succes
    Audrey

#3196765 Quote

Hoi depri,

Bij een inwendige echo heb je inderdaad kans op wat bloedverlies. Dat werd mij gelijk verteld na de echo, zodat ik er niet van zou schrikken.

Groetjes,
    mama van Tijs

#3196766 Quote

hoi audry
    ik heb een echo gehad en nu stond mijn eitje dus op springen dus daarom moesten we het nu zoveel doen!! maar omdat zaad dus 48 tot 72 uur leeft hoeft het nu niet meer want mijn man moet 2 jan zijn zaad inleveren bij het lab voor controle en dan mag hij minimaal 2dagen van te voren geen gemeenschap hebben dus we hebben alleen morgen dan nog maar ja omdat we alle twee griep hebben hebben we zoiets van anders de volgende ronde dan maar , ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt,
    groetjes wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct