Hallo,
De eerste afspraak bij de gyn is me reuze meegevallen. Ik had me er al voorgbereid dat ik een inwendig onderzoek zou krijgen en dat was ook inderdaad het geval. Wel even slikken, want het was de eerste keer en je ligt er toch niet al te florisant bij, maar het is voor een goed doel zullen we maar denken. Ze heeft een uitstrijkje gemaakt en een inwendige echo gemaakt, Ze zag allemaal blaasjes bij mijn eierstokken en dat zou kunnen komen doordat mijn hersenen niet goed zouden communiceren met de eierstokken. Een slechte programmering noemde ze het. Dit zou te verhelpne zijn door een anti-oestrogeen, clomid om de cyclus weer op een normaal niveau te krijgen. Ze noemde het een control alt delete geven.
Verder zou ik op dag 1 tot en met 4 van de cyclus (een van die dagen) bloed moeten prikken voor homroonbepalingen. ik zat die dag op dag 5 en ik zei dat ik dan nog wel lang moest wachten, omdat ik net een dag te laat ben. Nou ze was daar makkelijk in, en mocht ook gelijk bloedprikken en dan zou ze erbij schrijven dat het dag 5 vvan de cyclus was. Verder moet mijn vriend nog een zaadanalyse doen, alleen dit keer in een vloeistof, dan alleen zo in het potje.
We hebben veel info meegekregen, das wel fijn.
29 januari kunnen we terug voor de uitslagen en het behandelplan. Het had al een week eerder gekund, maar dat kwam voor ons slecht uit, omdat de zaadanalyse ongeveer een week duurt en wij vanacht op vakantie gaan voor een week. Dus gekozen voor iets meer speling.
We zijn niet ontevreden over het resultaat en we wachten maar lekker af. Nu eerst een weekje genieten en lekker skiën en dan zien we wel weer verder.
Tot over een week,
Groeten Kaatjeknuffel