Hoi lieve meiden, ik wil jullie allemaal een super goede jaarwisseling toewensen en laten we één dingen zeggen:
2007 wordt het jaar voor ons allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke kus van Pleun
Even ter zake:
Inmiddels zijn we weer volop doorgestart met de 1e IVF poging. De vrijdag voor kerst moesten we terug naar het ziekenhuis om te kijken of we opnieuw konden starten met de 1e IVF poging en alles zag er goed uit, op één ding na, er zat nog een kleine cyste in de weg die als stoorzender functioneerde, zodat er geen eitjes konden groeien, daarom hebben ze die "even" verwijderd. Het was maar goed dat ik dit niet van te voren wist, want anders had ik er 3 nachten niet van geslapen. Het was niet lekker maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. We mochten weer starten met Puregon, dit keer 150 IE.
Afgelopen vrijdag zijn we teruggeweest en de eerste eitjes begonnen te groeien, aan de ene kant zaten er 4 zichtbaar op de echo en daar andere kant was op dit moment niet in beeld te krijgen, maar die 4 waren er zowiezo genoeg om door te gaan met deze poging en wat waren wij blij zeg. Volgende week woensdag, 3 januari moeten we ons opnieuw melden in Rotterdam om de groei van de eitjes opnieuw op te meten.
Verder is mijn zusje afgelopen week bevallen van een gezonde zoon en wat is dat toch een wondertje, veel vriendinnen van me hebben inmiddels al een kleine, maar het is toch echt veel bijzonderder dat je eigen zus een kleine krijgt. Het zijn best emotionele dagen geweest, maar één ding weet ik nu zeker: ik kan echt niet wachten tot het bij ons zover is.
Nogmaals een dikke kus uit het regen- en stormachtige zuiden van het land en tot horens!
Pleunx