Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420901 Voor Iedereen

• Auteur

Hoi lieve meiden, ik wil jullie allemaal een super goede jaarwisseling toewensen en laten we één dingen zeggen:

2007 wordt het jaar voor ons allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus van Pleun

Even ter zake:

Inmiddels zijn we weer volop doorgestart met de 1e IVF poging. De vrijdag voor kerst moesten we terug naar het ziekenhuis om te kijken of we opnieuw konden starten met de 1e IVF poging en alles zag er goed uit, op één ding na, er zat nog een kleine cyste in de weg die als stoorzender functioneerde, zodat er geen eitjes konden groeien, daarom hebben ze die "even" verwijderd. Het was maar goed dat ik dit niet van te voren wist, want anders had ik er 3 nachten niet van geslapen. Het was niet lekker maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. We mochten weer starten met Puregon, dit keer 150 IE.

Afgelopen vrijdag zijn we teruggeweest en de eerste eitjes begonnen te groeien, aan de ene kant zaten er 4 zichtbaar op de echo en daar andere kant was op dit moment niet in beeld te krijgen, maar die 4 waren er zowiezo genoeg om door te gaan met deze poging en wat waren wij blij zeg. Volgende week woensdag, 3 januari moeten we ons opnieuw melden in Rotterdam om de groei van de eitjes opnieuw op te meten.

Verder is mijn zusje afgelopen week bevallen van een gezonde zoon en wat is dat toch een wondertje, veel vriendinnen van me hebben inmiddels al een kleine, maar het is toch echt veel bijzonderder dat je eigen zus een kleine krijgt. Het zijn best emotionele dagen geweest, maar één ding weet ik nu zeker: ik kan echt niet wachten tot het bij ons zover is.

Nogmaals een dikke kus uit het regen- en stormachtige zuiden van het land en tot horens!

Pleunx

#3196779 Quote

Hey Pleuntje,

Heel veel succes met je behandeling. En nu al 4 follikels is goed. Ga zo door. Maak er nog maar meer aan. 2007 zal het zeker lukken.

Ook hier veel liefs uit het zuiden van het land waar het stormt en giert.

Liefs
    Nicole

#3196781 Quote

Hé Pleun,

Jij ook een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2007!!!!!!!

Wat goed zeg, dat je al zo snel weer een herkansing krijgt. Ik ga hard   voor nog iets meer eitjes (niet te veel aanmaken hoor).

Ik heb morgen mijn uitgangsecho dus hopelijk mag ik vanaf morgen ook gaan "broeden".

Kruimel

#3196784 Quote

Hoi Pleun,

Gelukkig zeg dat je zo snel alweer aan een nieuwe poging mag beginnen. Ik ga hard voor je duimen. Toevallig ben ik afgelopen vrijdag ook teruggeweest naar het ziekenhuis, we lopen nu nagenoeg gelijk op. Ik ben nu 4 dagen Gonal-F aan het spuiten. A.s. vrijdag moet ik terugkomen voor de eerste follikelmeting. Hopelijk heb ik dan net zo'n goed resultaat als jij. Heel veel succes en ik zal aan je denken.

Liefs, Ibbeltje

#3196805 Quote

Hallo lieverds, bedankt voor jullie reacties. Wij hebben poging 1 eigenlijk gewoon even onderbroken en zijn 22 december weer verder ermee gegaan! Morgen voor een nieuwe echo en dan weten we meer!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Pleun

#3196809 Quote

Hé Ibbeltje, nou schiet me opeens te binnen dat we in het zelfde ziekenhuis lopen. Heb je ook dr. van de Weijden? Dat is nl. mijn dokter en de reservedokter is dr. Albeda en die heb ik morgen, omdat van de Weijden een paar daagjes vrij heeft. Vrijdag moeten we overigens ook weer terug. Jij gebruikt Gonal F zag ik, ik gebruik Puregon, weet niet wat het verschil is, maar het zal wel goedkomen denk ik. Wie weet hebben we de punctie wel gelijk met jullie, dan kunnen onze mannen samen het koffertje wegbrengen naar het Erasmus……..hahahaha……..

Mijn man vindt het wel erg grappig dat hij met de eiertjes van zijn vrouw op stap moet…….

Groetjes, PLeun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196810 Quote

Hoi Pleun,

Ik heb aan mijn arts gevraagd wat het verschil is tussen Puregon en Gonal-F, er zit geen verschil tussen alleen de naam is anders. Ik mocht ook Puregon hebben als ik dat liever wilde. Ik moet vrijdag voor mijn eerste follikelmeting bij dr. v.d. Weyden. Dan is mijn eigen arts dr. v. Hooff er niet. Ben erg benieuwd of mijn eitjes willen groeien, ik moet 225 eenheden spuiten, jij 150 toch?
    Misschien hebben we inderdaad wel op dezelfde dag de punctie, zou wel lachen zijn!
    Ik hou je op de hoogte, jij succes morgen!

Liefs, Ibbeltje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct