Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420902 Een Heel Vruchtbaar En Gelukkig Nieuwjaar

• Auteur

Hallo allemaal ik zou jullie allemaal een heel goed, vruchtbaar en gelukkig nieuwjaar willen wensen. Sommige van jullie kennen me denk niet maar heb ook een poos op het forum gezeten, maar aangezien mijn man en ik uit elkaar gingen is de zwangerschapswens nu dus ook afgelopen.

Ik volg al jullie verhalen wel allemaal nog en wil jullie gewoon heel veel succes wensen met alle pogingen.

Bij mij is het nieuwe jaar eigenlijk al heel goed begonnen. Ik heb een hele leuke man leren kennen en die is onwijs lief voor me en heeft begrip voor de situatie waar ik nu in zit. Ik heb onwijs veel steun aan hem. En hij wil op me blijven wachten zolang mogelijk is.

Dus we gaan gewoon de hoop ook nog niet op geven.

Veel liefs Claudia

#3196780 Quote

Hoi Claudia,

Ik wil jou ook een heel gelukkig en gezond 2007 toe wensen.

Ik vind het fijn om te lezen dat het goed met je gaat en je al zo snel weer een leuke man hebt leren kennen. Ik hoop echt dat dit goed blijft gaan en jullie heel gelukkig worden samen. Het is nog erg pril, maar geniet er maar lekker van.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct