Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420906 Terug Van Vakantie Na 1e Iui En

• Auteur

Niet zwanger!
    Normaal gezien zou ik 28 december een test mogen doen maar het was al niet meer nodig! De 26 ste waren de rode duivels er al! Ik was echt wel teleurgesteld! Echt jammer! Door de feestdagen kunnen we nu deze maand niet opstarten en is het wachten tot mijn volgende ongi! Het gaat een lange maand worden vrees ik! Tuurlijk kunnen we ook nog spontaan zwanger worden maar diep in mijn hart geloof ik daar nu niet meer in. Dat krijg je van al die tegenslagen.
    We proberen de hoop niet te verliezen en 2007 positief te starten!

In ieder geval wens ik iedereen een schitterend ZWANGER 2007! Bedankt voor de steun die ik het afgelopen jaar van jullie heb gekregen! Meiden dit wordt ons jaar!

Liefs Caroline ***

#3196787 Quote

Hoi Caroline ,

dat ik zeker balen dat het na de eerst poging mislukt is je hoopt vaak dat het dan met extra hulp door inseminatie wel snel lukt en dan krijg je WEER een teleurstelling. Ik hoop dat die maand snel voor je voorbij mag aan zodat je snel aan poging twee mag beginnen.

succes

Hope an Faith

#3196804 Quote

De moed niet laten zakken hoor, hou je taai!

Groetjes, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct