Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420907 Baby Spullen

• Auteur

Hoi damens ben ik nog even.

Ik heb heel lang getwijfeld of ik dit wel moest schrijven, maar omdat het me zo hoog zit en ik hoop dat jullie dit wel begrijpen heb ik besloten om het toch maar te vertellen. Toen mijn man en ik besloten dat we graag kinderen wilden, waren mijn hormonen zo aan het razen (ik heb eerst een half jaar moeten wachten tot dat mijn man het ook graag wilden en aan het idee gewent was) dat ik een enorme drang had om baby spulletjes te kopen.

Ik had het allemaal anders verwacht en dacht toen dat als ik niet binnen drie maanden zwanger was, dite ECHT niet goed was ( weet nu wel anders) kortom ik was er naief. Het begon met een vriendin die me als grap een speen kado gaf ( FOUT !!). En omdat ik dacht dat ik snel zwanger zou zijn heb ik veeeeeeel meer spullen gekocht.
    kleren, zilver armbandje, maxi cosi gekregen van me zwager en ga zo maar door. Ik zag op het internet een geweldige baby kamer die zo uniek was dat je die nergens anders meer kon vinden. Na veel overleg hadden we besloten om die te kopen. Nu staat die allemaal bij mijn schoonouders op zolder omdat ik het niet aankon om het nog langer in me huis te hebben. Ik vind het nog steeds allemaal geweldig mooi, maar voel me vaak zo oliedom dat ik dat allemaal al gekocht heb.

Nu heb ik vaak het gevoells als ik eindelijk zwanger mag raken krijgt me kind het aller beste en ga ik pas dingen kopen als ik de drie maanden voor bij ben. Soms kan ik wel janken hoe stom ik ben geweest. Herkend iemand dit zo ja ik zou ook graag jullie verhaal willen horen en hoe je er nu mee om gaat. Het enigste wat ik denk is wat als het echt niet lukt moet ik dat allemaal weer verkopen.

liefs Mariska

#3196788 Quote

Hoi Maris,
    Ik vind je verhaal heel herkenbaar hoor. Toen wij begonnen, dacht ik ook toch binnen een half jaar wel zwanger te zijn. Wij zijn dus ook al snel begonnen met het klussen in de toekomstige babykamer, nieuw plafond, nieuwe wanden, laminaat, leuke kleurtjes op de muur. De buren zullen al wel gedacht hebben dat ik zwanger was toen wij daar zo druk bezig waren  . Hoewel de babykamer af is, staan er nog geen spullen in. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je de verleiding niet hebt kunnen weerstaan om alvast mooie spullen te kopen voor de kinderkamer!
    Hopenlijk wordt 2007 jouw jaar en mag je heel snel alle babyspullen weer tevoorschijn halen!
    Liefs Judith

#3196873 Quote

Hoi,

wat een verhaal maarja niemand verwacht dat hij zolang bezig zal zijn om zwanger te raken. ik raakte bij mijn eerste kindje vrij snel zwanger al na 4 maanden. maar nu willen we graag een tweede kindje mijn dochter is 1 januari 5 geworden en we zijn nu al 3 jaar bezig om zwanger te raken. maar ik lonk ook naar de babyspullen hoor. het gekke is zelfs ik werk nu in een babyzaak en dan zie je zulke leuke dingen ik beperk me wat tot kleine dingen maar heb een voordeel 2 van mijn vriendinnen zijn zwanger dus als het bij ons niet meer lukt dan kan ik het altijd nog weggeven. ik hoop voor je dat je niet alles weg hoeft te doen en dat je het zelf kan gaan gebruiken maar voel je niet rot want bij ons komen al stellen in de winkel die net bezig zijn om zwanger te raken en dan al een kamer kopen ik wens je veel sterkte.

linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct