Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420909 Terug Uit Het Ziekenhuis Een Heel Verhaal - pagina 2

• Auteur

Hoi Ing,

Natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt.
    Je hebt hier (helaas) jaren rond gegezworven en wij willen graag op de hoogte gehouden worden en jullie keihard de steun geven die jullie nu zo nodig hebben.

Ik vind het zo erg voor jullie dat jullie dit mee moeten maken. Deze ellende heben jullie niet verdiend. Nu ben je eindelijk zwanger en mag/kan je er niet eens van genieten.
    Mijn kaarsje blijft branden voor jullie en ik hoop met heel mijn hard dat jullie ten minste 1 gezond kindje krijgen.
    Het lijkt me  heel moeilijk om te weten dat het hardje van het niet gezonde kindje zo goed en krachtig  blijft kloppen. Dit kindje wilt blijkbaar ook heel graag.

Lieve Inge en man, blijf sterk en blijf hoop houden in deze moeilijke wkn. Ik vind het erg knap van jullie hoe jullie met de hele situatoe omgaan. Jullie zijn erg sterk.

Ik denk aan jullie

Kruimel

#3196813 Quote

Hoi Inge,

Ik ben het helemaal met Vlinderjana eens. Tuurlijk mag je hier nog steeds je verhaal doen, iedereen leeft enorm met je mee! Ik wil je ook veel succes toewensen voor morgen. Ik blijf hopen dat het uiteindelijk toch nog positief voor jullie gaat aflopen.

Liefs, Ibbeltje

#3196838 Quote

Hoi Ing…

Goh meis…wat een verhaal weer…
    Het is zo moeilijk voor jullie.
    Maar volgens mij zijn jullie allemaal heel sterk.
    En natuurlijk hoort jouw verhaal hier nog steeds thuis. Jij hoort er gewoon bij en wij willen allemaal heel graag weten hoe het met jullie gaat.
    We willen jullie kunnen steunen..en troostende woorden kunnen geven, voor zover dat mogelijk is in deze situatie.

Ik wens jullie zo ontzettend veel liefde, sterkte.troost, geluk en gezondheid toe!
    Er kunnen  niet genoeg kaarsjes branden hiervoor….maar ook aan deze kant van de computer brandt voor jullie een reusachtige kaars.

Wij blijven je volgen! En voor jullie hopen!

Liefs Linnepinnie

#3196841 Quote

Heel veel sterkte ! Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws ! Het is je zo gegund.

ik denk aan jullie en jullie "kleintjes in de maak"  

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen